onsdag den 20. februar 2008

Pink Neckwarmer


Min kollega Hanne har bestilt endnu en halsvarmer, denne gang til sin datter. Ønsket lyder sådan her;
Garnet må gerne være rødt, eller lyserødt, gerne med nogel pallietter og glimmer. Dyret kunne være; Sommerfugl, fugl, kanin eller hest... Havde kun en hest så det faldt valget på, kontakt mig endelig hvis du ligger inde med en lille plastic sommerfugl.
Inde på Ravlery er jeg medlem af en gruppe der hedder Spectrum, hvor man strikker i regnbuens farver, feb og marts måned er der vægt på ild elementet, dvs. orange, rød og pink. Derfor har jeg ud over at tilfredsstille en lille piges ønsker, også lagt vægt på, at holde mig til Ildelementet.
Once agin my colleauge Hanne has ordred a neckwarmer, this time for her dougther. Her wish is this; The collour of the yarn, red and pink, glitter and some sequins. The animal could be; a butterfly, bird, rabbit ore a horse.
In Ravlery im part of an group called Spectrum, were the point is to knit in all the rainbow collour, the collours of feb and martch is from the firer element; Orange Red and pink. So this time I'll try to please a little girl and to keep up with the terms for the group.

4 kommentarer:

  1. Og så bliver man bare så glad i låget af din blog! Tak, endnu engang.

    SvarSlet
  2. hm, tror da vi har nogle bevingede kræ i en stor kasse. Om der lige er en sommerfugl....måske en flyvedino??
    Kigger lige.

    SvarSlet
  3. Ivan the link is not working :(

    Linda, den vil jeg da gerne se... :)

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.