søndag den 13. april 2008

Hufflepuff opskrift - The pattern

























9 kommentarer:

  1. Wow - hvor er de blevet flotte :-)
    Stine

    SvarSlet
  2. Tak Stine, jeg er også godt tilfreds :)

    SvarSlet
  3. Mange tak, Kaae! I love this pattern! It was a lot of fun to knit. Thank you so much for posting it!

    By the way, Happy Birthday!

    SvarSlet
  4. Hei, er intresert i å prøve meg på hufflepuff sokkene med grevling potene, men siden sier at pdf'en med mønsteret ikke eksisterer.

    Kunne du sendt mønsteret til petrogal@online.no

    tusen Takk

    Hege

    SvarSlet
  5. Hej Hege, jeg ser lige om ikke jeg kan fikse linket, og mailer det efterfølgende til dig. Jeg er glad for at du kan lide dem, og vil strikke dem. Lad mig vide hvordan det går.

    SvarSlet
  6. takker

    pga problemer med min egen pc må jeg låne min fars pc og kan ikke gå på eposten min, kan du sende til yahooen min istedenfor:

    kitty.petro@yahoo.com

    sorry for problemer :P

    SvarSlet
  7. Hej Hege
    Jeg ser lige om jeg kan komme forbi arbejde efter min USB med opskrifter på, så sender jeg til din yahoo mail.

    SvarSlet
  8. Hej Hege Nu er opskriften på bloggen og på Ravelry. God strikke lyst.

    SvarSlet
  9. I can't access the hufflepuff sock pattern. Could you please email it to me?
    Thank you,

    Mabt@shaw.ca

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.