lørdag den 29. maj 2010

Taljesjal # 2 ~ TVstrik


Jeg strikkede på mit taljesjal i går, mens vi så tv. Det er som skabt til tv, jeg fik strikkede 10 cm i løbet af aftenen - Fantastisk.
Nu mangler jeg endnu 20 cm i dette reptil mønster inden der skal ske noget nyt, og mere opmærksomheds krævende. 180 cm langt skal det være, så der er noget vej endnu. Efter det opmærksomheds krævende midter stykke, er det endnu 55 cm Reptil mønster - Altså et par tv-aftener, og så afslutningen.
Jeg overvejer faktisk om jeg skulle sy en vinter jakke i mørkt kogt uld, der kunne matche dette taljesjal og mine cykelhjelm ørevarmere. Sådan en kropsnære en, der når lige ned over hoften, The Anorak Way, med en høj hals. Jeg har en Hawaleschka Anorak nu i kogt uld den er jeg super glad for, men den er slidt helt ned, og jeg må have en ny jakke til vinter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.