onsdag den 2. november 2011

En næsten hemmelig strik i fælesskab


Her i november er der strik i fællesskab på bloggen, vil du gerne være med til at strikke den næsten hemmelige luffe (sæt) så meld dig til på mail og jeg vil sende dig 1. del af opskriften.

Luffen strikkes over 3 uger, første del kommer på fredag. For at modtage opskrift del 1, skal du skrive
til mig på knitting@bykaae.dk mærk mailen S.I.FS.

Du skal bruge Arwetta classis fra Filcolana. 50 g i farve A, 50 g i farve B og en garnrest ca 20 g i farve C. Farve A og B skal være i familie med hinanden, her en mørk blå/grøn og en lys blå/grøn. Farve C afviger meget fra farve A og B, her en laksefarvet.

Pind 2.5 og pind 3 vi strikker rundt.

Mere info gives over mail

23 kommentarer:

  1. I'm in :-)
    Jeg sætter lige et indlæg om det på min hjemmeside.
    Spændende.

    SvarSlet
  2. Det lyder da som en rigtig spændende idé. Jeg ville gerne deltage, men jeg må vist hellere passe mit arbejde.
    Tusind tak for sidst, det var som altid superhyggeligt at hilse på dig. Din bog er blevet godt og grundigt studeret, og min 17-årige datter synes den er supersej. Jeg tror, du har ramt noget, der også taler til de lidt yngre.
    PS: Tror jeg så din model og zumbainstruktør i nyhederne forleden

    SvarSlet
  3. Skøn idé. Jeg prøver at være med, selvom jeg hader at strikke vanter!!!

    SvarSlet
  4. Jeg er med, selv om jeg absolutt ikke har tid :-) Har delt på facebook, jeg :-)

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne være med - men er ej sikker på jeg har tid. Men fristen pirre så jo må da være med :-)

    SvarSlet
  6. Garn købt, så jeg er selvfølgelig også med. Mailen er sendt imorges.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  7. det lyder godt nok spændende, men kan jeg så også finde ud af det?
    Mvh Tina

    SvarSlet
  8. Hold da op en overraskelse jeg fik da jeg åbnede mailen, over 20 er vi lige nu, der vil strikke med. Jeg vil mene at netop her kan alle være med, også selv om, man ikke helt mestre teknikken.

    SvarSlet
  9. Jeg må da også være med --Jeg er ikke god til vanter ;-)

    SvarSlet
  10. Det må jeg også være med i :-)lyder spændende.
    Majbritt

    SvarSlet
  11. Jeg må da også være med:-)

    SvarSlet
  12. Aj, hvor det lokker! Jeg trænger til træning, så jeg er med:-)

    SvarSlet
  13. Så kunne jeg ikke modstå fristelsen længere :)

    SvarSlet
  14. Jeg må simpelthen også deltage :)

    SvarSlet
  15. åh, kan jeg nå at være med??

    SvarSlet
  16. jeg glæder mig til at være med..
    Og jeg glæder mig helt vildt til vi ses på Ærø, næste søndag.

    SvarSlet
  17. Nu har jeg osse meldt mig under vantefanerne,,,,

    SvarSlet
  18. Vi er over 200 strikkere tilmeldt SIFS jeg har opgivet at tælle, og skrive alle mails ned... Velkommen til...

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.