lørdag den 3. december 2011

3. december

Vinderen fra 2. december er Lene, der har postet 20:24 Lene jeg mangler din mail, skrive til mig på Knitting@bykaae.dk skriv 2.dec.


Dagens gave er sponseret af Hrönn, der er bag Amino navnet By Hronnsa Hrönn, er super kreativ, og har fundet på at lave disse sjove madposer.
Posen er lavet i voksdug og måler 23cm i højden x 15cm i bredden. Der er en lille lomme i venstre side. Posen er lukket med velcro. En lille fryseelement passer i bunden af posen


Deltag ved at skrive din mail i en kommentar til denne post.

37 kommentarer:

  1. Hvor er den fiin. Gid jeg er den heldige

    gittemoesby@gmail.com

    SvarSlet
  2. så fin den er_)

    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  3. Rigtig fin og nyttig - susravn@gmail.com

    SvarSlet
  4. Vilken bra idé! Passar utmärkt att ta med till stranden i sommar. Den vill jag vinna!

    SvarSlet
  5. Den kunne være perfekt til børnehavepigen her i huset. Så fin og praktisk.

    SvarSlet
  6. Aj, den er fed!
    Jeg slæber min mad med i kedelige poser af forskellig art, så en smuk og sjov pose vil være en meget kærkommen opgradering.
    Den vil være flot på hylden i køleskabet på mit arbejde ved siden af alle de andres kedelige poser. Tihi

    SvarSlet
  7. En madpakkepose og så med hjerter - den ville klæde min madpakke ;O)

    kirstenclausen@maskebal.com

    SvarSlet
  8. Den er fin.
    graversenbirgitte@gmail.com

    SvarSlet
  9. Den er fin, og min madpakke vil elske den.

    SvarSlet
  10. Jeg kender en, som lige kan bruge sådan en smart padpakkepose!

    SvarSlet
  11. passer lige til de dage jeg er på farten på arbejde og skal spise halvlumre rugbrødsmadder.

    SvarSlet
  12. Prøver lykken igen i dag.

    SvarSlet
  13. super fin :)
    Kh Louise
    admiraleberfeldt@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Den er så fed......hjerter på - og så her i december! Krydser;-)

    SvarSlet
  15. den er jeg med på ..
    genialt med plads til køleelement :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  16. Kunne mit kommende barnebarn godt bruge. karinglinvad@gmail.com

    SvarSlet
  17. Perfekt til spejder-dagsturen :)

    Vibe .akj @gmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg har lige pigen der passer til tasken :)

    SvarSlet
  19. Skøn afløsning for den gammelkendte madkasse...
    :-)
    LoneR

    SvarSlet
  20. Det er da lige hvad jeg mangler til madpakken

    Janne - Jannevestergaard(a)gmail.com

    SvarSlet
  21. Snygg!
    tessan.scilla@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Den ser fin ud :-)
    hilsen Cathrine
    cathrine_jorgensen@hotmail.com

    SvarSlet
  23. En rigtig sød taske til madpakken.
    m-rosenvang@jafnet.dk

    SvarSlet
  24. Orv - den er både pæn og praktisk.

    Marianne2730@gmail.com

    SvarSlet
  25. Sikke nogle dejlige farver - lige til at blive glad af.

    SvarSlet
  26. Skønne farver - lige til at blive glad af.

    SvarSlet
  27. Hvor er den bare fin - jeg vil meget gerne være med
    Mange december hilsner Ulla
    ullajeggesen@stofanet.dk

    SvarSlet
  28. Jamen, jeg er da med igen

    KH Pia

    pia@provide.dk

    SvarSlet
  29. Dejlig madpose, den kan godt bruges her i huset.
    God 3. dec. Charlotte
    Knus Elsebeth

    SvarSlet
  30. Hvor er den sød :-)
    2traun@mail.dk

    SvarSlet
  31. Spændende gave -Den kunne jeg godt tænke mig at vinde

    Noedvig@mail.dk

    SvarSlet
  32. Det er da en fantastisk madpakkepose, den passer altid. Hilsen Lissi, knk@pc.dk

    SvarSlet
  33. Den ville jeg gerne vinde til mig selv.

    lishjort9@gmail.com

    SvarSlet
  34. Den ville jeg gerne vinde til mig selv.

    lishjort9@gmail.com

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.