fredag den 29. juni 2012

Workshop i Uldgalleriet i Helsinge


I morgen skal jeg til Helsinge og undervise hos min gode strikkeveninde Gitte, i hendes fantastiske garnbutik Uldgalleriet. Det er flerfarvestrik og magiske nøgler,  holdet er godt fyldt op, og det glæder mig. Jeg er altså også en anelse forundret, hvordan kan min workshop om strik med de magiske nøgler blive ved med at gå så godt? Ikke at jeg ikke er glad, for det er jeg! Men jeg forstår det bare ikke - Så 1000 tak til alle jer, der bliver ved med at komme på min workshop.


Drømmen er jo at leve af det her, altså designe for firmaer, skrive bøger, lave kits og holde workshops. Nu hvor jeg har lavet årsregnskab for 2011, kan jeg se at der er et stykke vej endnu, et langt stykke.  2012, går godt, og jeg har sat mig for at lave en forretningsplan her i sommerferien. Finde ud af, hvad skal der til, før end jeg kan leve af det her strik.


Lige nu glæder jeg mig bare rigtig meget til i morgen, for jeg elsker at holde workshops, det er så fedt at være ude og undervise/inspirere alle jer der melder sig til mine workshops. Vi ses i morgen i Helsinge.

5 kommentarer:

  1. Det er da også et fantastisk koncept med de der magiske nøgler og man selv kan sammensætte sine farver. Så jeg kan godt forstå at folk vil til dine workshops. Jeg vil også gerne prøve en gang. God weekend, Stine:))

    SvarSlet
  2. Det forstår jeg da godt, du er rigtig god til at lære fra dig, det er smadder hyggeligt. Så hvis du kommer forbi hvor jeg kan, så kommer jeg da også gerne igen :-)

    SvarSlet
  3. Tak 49Stine, det var sødt sagt. Stine H vi finder bare en dag til at rode med garn, du kan jo tage med Karen Marie til strik hos Rasmilla.

    SvarSlet
  4. Tak for en fin, fin workshop, Charlotte. Det mærkes at du underviser til daglig - du er en rigtig god formidler. Jeg er en af dem der kunne bruge lidt mere vovemod i farvevalget og det synes jeg absolut du bidrog til. Næste gang skal der endnu mere knald på ;o)

    Apropos farve-værktøjer så kom jeg til at tænke på dette udmærkede website. Måske kender du det allerede: http://colorschemedesigner.com/

    SvarSlet
  5. Hej Ditte. 1000 tak for de søde ord, de gør mig rigtig glad. Håber du får strikket en masse i farver. Og tak for linket , jeg kendte det ikke, men det ser godt ud. Håber vi ses i Ramløse.

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.