mandag den 2. juli 2012

Persisk Nordisk Re-mix, design for BC-garn


Endelig fik jeg monteret og vasket trøjen, Michael havde tid til at tage et billede af mig i trøjen. Jeg er ikke meget for at den skal sendes til BC-garn, jeg ville meget hellere beholde den selv. Det er ikke meget strik jeg får lavet til mig selv, og denne her kom også afsted. Jeg glæder mig til at se trøjen på opskriften, trykt og på en smuk model. En ting er sikkert, magiske nøgler og gobelinstrik er 2 ting jeg ikke er færdige med.


Mine kuverter til at sende i, er væk i flytterodet, heldigvis kunne jeg huske hvor gavepapiret var, trøjen blev pakket i både plastik og papir, og inspireret af Stine, bandt jeg lidt bånd om og satte et Manilala mærke på.

26 kommentarer:

  1. Kanonje ...... super flot... Knus Astrid

    SvarSlet
  2. På en smuk model, ja tak, den ligner jo en million på dig på det billede!
    Det er egentlig flot fest-strik, lækker kjole-ting.

    SvarSlet
  3. wow, hvor er den floooot!!!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  4. WAUUUUUW, den er lige i øjet!
    Lækkert strik + lækker kvinde = HOT HOT HOT ;)

    SvarSlet
  5. Wow... Den er jeg bare nødt til at eje... Den er da alt for lækker. Mvh Rikke

    SvarSlet
  6. Hvor er den bare smuk. Ligner noget, der godt kunne komme på min to-do-liste.

    SvarSlet
  7. Jag kan bara hålla med alla andra: WOW!

    SvarSlet
  8. wow!!! kommer den i en herre-udgave?

    SvarSlet
  9. Charlotte Bc garn behøver absolut INGEN model - de skal da fotografere dig - designeren bag denne smukke skønne striksag, for du kan da sagtens sælge den for Bc garn!!! Du skal ikke komme og fortælle mig som strikker at jeg kun ville købe dit design, hvis det var en model med de rette mål der havde den på - vil da tusind gange hellere købe en strikkeopskrift, hvis jeg kan se det er en kvinde som mig der bærer den!!! ;)

    Men kan kun give de andre herinde ret i at den bare er WOOOOOWWWWW så flot!!!!! OG jeg må da bare lære at strikke den teknik, men har bare ikke modet endnu for er først rigtig kommet igang med at lære tofarvet og loop, som begge dele er blevet til stor stor glæde for mig :)

    Knus Lene

    SvarSlet
  10. Den er blevet rigtig flot! Kontrasten mellem det blå og det mørke giver et super flot og stærkt udtryk! Og fantastisk model.....<3

    SvarSlet
  11. Du og dit strik ligner en gudinde.. lyder lidt voldsomt, men det er et flot.billede...

    SvarSlet
  12. Sidder og rødmer, smiler og bliver varm i hjertet over alle de mange søde kommentarer fra jer. 1000 tak, og Vithard, en herremodel var da en god ide :-)

    SvarSlet
  13. Wauuuu et flot stykke arbejde - stort stykke arbejde - jeg er helt enig med de andre, det billede af dig og modellen er da lige til en opskrift - godt gået :)))

    SvarSlet
  14. Flot flot billede og en fin kjole i lækre farver :-)
    Jeg kan godt forstå at du har svært ved at sende den afsted så godt som den klæ'r dig og så meget arbejde du har lagt i den.

    SvarSlet
  15. Wauuuw fra mig også - hvor ER den flot, og den klæder dig super godt Charlotte:O)
    Inge

    SvarSlet
  16. Hvor er den vidunderlig!

    SvarSlet
  17. Jeg kan godt forstå, du havde svært ved at slippe kreationen. Den er så flot og anderledes!

    SvarSlet
  18. Holda op hvor er den flot. Den er rigtig fed. Bare jeg havde tålmodighed til at gå i gang med sådan et kæmpe projekt. Kan godt forstå du gerne vil beholde den selv

    SvarSlet
  19. Jeg må altså også melde mig under fanerne her og rose dig! Må indrømme at jeg var lidt skeptisk de første gange jeg så de første felter på forstykket, men var vild med dine striber i pasteller. Havde aldrig tænkt, at blusen skulle blive så lang og ærmer i den stil. Men nu bøjer jeg mig... Det færdige resultat ligner jo en million på dig ;-) Tillykke!!!

    SvarSlet
  20. Du ligner en million, klart din model!

    Knus og solskind til dig - Karen Marie

    SvarSlet
  21. Den er bare blevet så SUPER flot, Charlotte!!! Way to go!
    Du ligner en million i den og det er fortjent.

    SvarSlet
  22. Sikke en skøn model
    Den kan man "flytte ind i" og tage hyggen med rundt, hvor man går.
    Bruger du et program til dine opskrifter??
    Hvordan afleverer du dine motiver til modtageren??

    SvarSlet
  23. Tak Edith for de pæne ord.
    Jeg tegner mine diagrammer i excel, og skriver i word...
    Jeg bruger en font der hedder CET knitting stitches
    Men har netop i dag købt en MacBook Pro og regner med at skulle arbejde i indesign.
    Jeg aflevere alt som pdf
    Var det svar nok, ellers uddyber jeg gerne :-)

    SvarSlet
  24. TAK for hurtigt svar.
    Ja, det dækker fint min nysgerrighed.
    I mine tanker bliver det til et GEVALDIGT stort excel-ark ;-)
    Jeg synes, det er SPÆNDENDE at læse på din blog. Er ny her - blev anbefalet siden af en kreativ veninde.

    Lige en tanke: Har du flere timer i døgnet end vi andre ....
    Det er helt fantastisk, hvad du har gang i.

    SvarSlet
  25. Griner ja mit døgn er lidt længere end de flestes ;-)

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.