tirsdag den 21. august 2012

Cardigan med et twist - billeder fra Filcolana


Nanna har sendt mig billeder af min cardigan med et twist, du ved mit Speedy design, der blev færdig, da vi trillede ind på parkeringspladsen til messen i forrige weekend. Jeg er vildt glad for de billeder der er blevet taget, super god model Nanna har fundet.


Cardiganen kan bæres på tre måder, med hætte som på det øverste billede, hvor forstykket er krydset over brystet. Eller som her hvor forstykket også er en krave.


Min lille snoning som er så super enkel og let at sno - en snoning jeg synes er rigtig god for første gangs sno'ere.


Og så den sidste måde, hvor kraven bare føres bag nakken. Jeg er virkelig glad for denne model, glad for at Nanna altid er med på mine kringlede ideer. I morgen vil jeg dele billeder af Støj med jer. Og opskrifterene... Ja de er ikke ude af mine hænder endnu, men forhåbelidt på fredag.

14 kommentarer:

  1. Skynd dig med opskriften Charlotte!!!:O) Jeg tror det er min vintercardigan, du har lavet der. Hvor er den lækker:O)skynd dig, skynd dig:O)
    hilsen Inge G.

    SvarSlet
  2. Det er sådan en model, jeg tænker super fin men nok aldrig kommer til at bruge (min krop egner sig ikke til den slags). Fed farve!

    SvarSlet
  3. Ej hvor er den bare super fed. Jeg må se om jeg ikke kan komme til at lave den engang. Jeg er ikke den store strikker, jeg er mere til hækling. Tillykke med de fine billeder og cardigan.

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare blevet fantastisk! Den kunne godt komme på min to-do-liste!!! <3

    SvarSlet
  5. Synes din nye cardigan er unik og tradisjonell på en gang. Veldig stilig!! Fargen er herlig og bildene supre! Denne kan du være stolt av!!

    SvarSlet
  6. Hold da op hvor den blevet flot!!
    Har været vildt spændt på at se det store resultat. Den er afsindigt sej den cardigan. Er helt vild med twistet. Selvom jeg har svært ved at gennemskue dens teknik på billede.

    Smukt. Ha' en go' aften :-)

    SvarSlet
  7. WOW, den er da for lækker...

    Et "must have" i skabet, herhjemme til vinter... :-)

    SvarSlet
  8. spændende model og rigtig flot farve !
    hilsen Mona

    SvarSlet
  9. Hvis man kan blive helt åndeløs over strik så er det lige sket for mig. WAUW.... Den er da for sej... Jeg må vist hellere øve mig noget mere ude i strikningens kunst og måske jeg skulle lære at lave snoninger så jeg kan få mig en cardigan med twist.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  10. Wow, hvor er den skøn. Selvom jeg ikke er til orange, så synes jeg den er ualmindelig flot og smart. Kan da kun blive et hit :-)

    SvarSlet
  11. Godmorgen, hvor er jeg dog glad her til morgen, at vågne til så mange positive beskeder, og så endda også fra folk der bare synes den er flot, men ikke deres stil. Tak alle sammen, jeg lover jeg skynder mig med opskriften :-) Og husk nu der er over 50 farver at vælge imellem hos Filcolana, så det behøver ikke at være orange ;-)

    SvarSlet
  12. Hvor er den fantastisk! Du bliver bare ved med at designe "musthaves"!
    Og Orange skal den være i min verden :-)
    Du er altså en gave til Danmark! Og støj har lige den hals jeg havde tænkt mig at strikke en bluse i, så nu har du gjort det nemt for mig.
    Tak skal du have.
    Knus Elsebeth Solskin

    SvarSlet
  13. Lækker farve og fedt projekt. Gid jeg fik lavet og brugt sådan noget selv... Super flot!

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.