mandag den 24. september 2012

Tung ugeplan

Før solen stod op, før jeg skulle på job... Sad jeg og sammensatte mine 5 vigtigste punkter i denne uges ugeplan. Og det er altså kun de vigtigste, der er andre punkter, som jeg har i min store Maylandkalender. På trods af at hele lørdag var afsat til strik, blev jeg ikke færdig med noget. Oplevede dog noget jeg ikke har oplevet i flere år - siden jeg droppede farmors strikkepinde og gik over til moderne ergonomiske pinde... Min ringefinger på højre hånd begynde at sove efter 8 timers strik. Jeg måtte tage små pauser... Og hvad nåede jeg på P2.5 25 cm...

2 kommentarer:

  1. Sovende fingre er ikke til at spøge med - det er en god ide at lave strækøvelser flere gange dagligt.
    God mandag :)

    SvarSlet
  2. Lige præcis, og ændre arbejdsstilling. Så mange timer med P2.5 er en dårlig ide. Jeg har faktisk tænkt på at dele en lille strikke afspændings video inden længe.

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.