søndag den 14. oktober 2012

Pantone et bud på forårets farver

Når jeg sidder og ser på de farver, som Pantone mener bliver forårets farver... Ja så bliver jeg glad, for se lige, den røde, orange, gule, grønne, ja se lige dem alle, det er kun farve 12-1008 linen jeg ikke bryder mig om. For BC-garn strikker jeg lige nu i farve 14-6011 grayed jade, jeg er vild med den. Og for Filcolana strikker jeg i farve 16-1360 nectarine, og det kan vist ikke komme bag på nogen at orange er en af mine mange yndlingsfarver.

3 kommentarer:

  1. Det er virkelig nogle lækre og smukke farve. Er faktisk helt betaget af dem!

    SvarSlet
  2. Ja ikke, jeg håber virkelig deres farve vision for 2013 holder.

    SvarSlet
  3. Der er ingen tvivl om, at det lige er din farveskala.

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.