mandag den 12. november 2012

SPOT PRIS på poncho med magiske nøgler


Man kan som privat person nu i en begrænset periode købe mit poncho kit til spotpris 325 kr + porto 30 kr. ved at sende mig en mail på knitting SNABELA bykaae PUNKTUM dk. Mærk mailen poncho. Om kortid kommer den som kit i fin indpakning, der fjerner jeg dette tilbud og den endelige pris (der er højere) kommer på, og du vil kunne købe mit kit i butikkerne.

Her får du
Garn til en poncho i samme farver som på billedet (Peruvian Highland wool fra Filcolana)
en opskrift der er redigeret, men endnu ikke grafisk opsat

Når den kommer som kit i butikkerne
garn til en poncho, der vil være flere farver at vælge i mellem
taske eller kasse
opskrift opsat af grafiker, og professionelt billede

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.