mandag den 1. april 2013

Mandala tilbage på pindene


Så er Mandala tilbage på pindene igen... nu er det kroppen der skal strikkes... Jeg glæder mig helt vildt til at skulle strikke min mandala på forstykket - på bagstykket fortsætter mønsteret fra ærmerne... 

Vil nyde min sidste fridag. I morgen starter livet som arbejdsløs... Som alle andre lærere landet over har KL lockout'et os, og holder børnene som deres gidsler. Mit nye liv som arbejdsløs, bliver dræbende, kl 7:30 møde op foran den "gamle arbejdsplads", dele flyers ud og stå me bannere til kl 9 -> videre til fagforeningsmøde i Valbyhallen... og her får vi så besked om hvordan vi skal forholde os og hvad vi skal lave i vores lock out.  Alt i mens tikker beskederne fra bekymret forældre og børn ind på mail og tlf. KL er urokkelige, hvis du tænker det er lærerne jo også, så synes jeg du skulle kikke forbi siden www.gørdetnurigtigt.dk Dette er mit eneste opstød, der bliver ikke mere skriveri om skolelivet på bloggen i denne omg. Så du slipper for mere af den dur... Strik kommer der til gengæld massere af i dag. **^_ ^** 


2 kommentarer:

  1. Har det lige som dig. Har dog pakket strikketøjet til når jeg skal sidde i "hallen". Det kunne jo være der blev lidt strikke tid...
    Mvh Gitte Juhl, som håber på en meget kort lockout...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber i den grad det er en kort en også. Har selvfølgelig strikketøj i tasken ;-)
      God kamp

      Slet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.