onsdag den 11. september 2013

Nye designs


Skitser af et par af de nye designs for BC-garn :-) 

8 kommentarer:

  1. Hvor ser de spændende ud de skitser du viser her på design. Samt meget lækre farver i garn. Glæder mig til at se det. Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Sidder og strikker prøver i Allino'en lige nu... Lækkert garn, skønne farver.

      Slet
  2. Her blir det spennende å følge med.... Happy Knitting!

    SvarSlet
  3. den der trøje med længde bag til ser bare spændene ud glæder mig til du har den færdig.
    mange hilsene fra Kirsten fra fur

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kirsten, den glæder jeg mig også til at få på pindene :-)

      Slet
  4. Å så spennende, hvis du har bruk for teststrikkere så melder jeg meg :)))) Hilsen og klem fra Beth

    SvarSlet
    Svar
    1. Smiler tak Lisbeth, det skal jeg nok huske. Send mig ligene mail... Det er lettere den vej :-)

      Slet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.