mandag den 30. september 2013

Shopping


Hos Annicka i Nystat grand magsin - Landskrona, købte jeg herlige gamle knapper, hun har flere tusinde at vælge i mellem og i alle farver, det er fantastisk. Gule grønne og blå blev det til i denne omgang, og lidt dejligt garn fra Svarta Fåret - La Perla, en skøn mohair med glimmer i. Nyt mobil Dims blev det også til, hvornår jeg så lige får broderet - må tiden vise... 

I dag skal jeg skrive opskrift til Kreativ strik færdig... Og strikke på en Spencer til BC-Garn 

2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at se dit bidrag til Kreativ Strik. Kommer det med i næste nr. af magasinet, eller skal jeg væbne mig lidt mere med tålmodighed?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det jeg laver til Kreativ Strik kommer i til Januar, så du må væbne dig med tålmodighed :-)

      Slet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.