onsdag den 9. oktober 2013

Iblinger i haven


Simba og Louie 2 vilde bananer.

 I udestuen hvor der er fri leg, hænger de i gardinerne og løber på vægen, Simba kan kravle helt op til loftet. Louie kan nok også snart. Nu her i en alder af knap 16 uger har de en vægt på 3 kg, dyrlægen troede de var noget ældre, de bliver store. Det er godt, for her er jo en del andre katte, og de skal gerne kunne klare sig. 

En de kan klare sig mod er nabokatten Milla øverst tv. Hende har vi passet et par gange, hun er årsagen til at vi ville have kat. De 3 leger fint, omend vildt, nu hvor de små er begyndt at komme ud. 
Louie kan klatre i træer, Simba kikker på...

 Og om aftenen falder de i søvn mens de leger... Kl 6 næste morgen er de friske igen. Hver morgen vågner jeg ved lyden af en Simba der spinder, og en Louie der tripper forventningsfuldtrund... Så står vi op og går ned og leger vildt, kl 10 sover de igen... Livet som Ibling er da skønt....

I dag bliver sjov, der skal vi ud flere gange :-)

Med de gode råd fra i går, er jeg klar til at træne de små friske drenge i at komme når jeg kalder. Inde er de gode til det, men ude, der tager instinkterne over. 

4 kommentarer:

  1. 3 kg er meget, men det ville undre mig hvis de blev store. Begge forældre er små og spinkle, så jeg tror mere de er store af deres alder, fordi Ib kun fik to killinger i det kuld, og de derfor har haft masser af mælk... Men hvor jeg dog pludselig savner at blive vækket af Simba/Halfdan der spinder! Det var bare hyggeligt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå, for det er bare det mest hyggelige.

      Slet
  2. Hvor er de skønne .. har haft en opdraget kat, som kom når vi kaldte, han fulgte også gerne med på gå ture .. :)
    .. http://strikketbamse.blogspot.dk ..

    SvarSlet
    Svar
    1. Målet er at de bliver godt opdraget, har læst at katte faktisk kan lære mere end hunde, da de er mere intelligente. Så her kattetrænes i stor stil. Det er dog kun lykkes mig at lære dem at komme når jeg kalder med deres madkald...

      Slet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.