mandag den 18. november 2013

Efterårs S.I.Fs del 4 - tørklæde med magiske nøgler


                 

Sidste del sættes igang. Når tørklædet er færdigt, skal det vaskes, og blokkes. Dvs. Når du har vasket, skal tørklædet forsigtigt trækkes i form. Hvorefter, det bare skal ligge og tørre, vendes efter et par timer, trækkes let i form, tørre... Osv til det er helt tørt,

                 

Jeg har vasket mit i maskinen på et uldprogram, med et uldvaskemiddel Eucalan, hedder det, og er købt hos Rasmilla. Efter vasken, har jeg centrifugeret på 1200 omdrejninger, mit tørklæde var derfor næsten tørt da jeg tog det ud.

                  

Rigtig god strikkelyst, jeg samler en lille billedserie fra denne Strik I Fællesskab i begyndelsen af næste uge. 

Læs mere om efterårets S.I.Fs her og se Facebook gruppen her





2 kommentarer:

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.