torsdag den 13. februar 2014

Design i Kreativ strik


Langt om længe kan jeg løfte sløret for noget af mit hemmelige strik. Nemlig sokkerne som jeg i september designede til Kreativ strik. Læs mere om mine overvejelser i forhold til garnet og selve designet her.

Sokkerne er til strikkeren der gerne vil udfordres, her er både farvestrik og snoninger.


Sammen med sokkerne designede jeg også et sæt futter, der bliver på fødderne. De er efter samme mønster som sokkerne, blot kortere. Vil du smugkikke lidt i bladet inden du køber det, kan du se alle modellerne her opskrifterne må du hente i det fysiske blad.

7 kommentarer:

  1. Dem glæder jeg mig til at strikke.

    SvarSlet
  2. Jeg kan vældig godt lide den stribede bund :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, den gør bunden mere slidstærk :-)

      Slet
  3. Hej Charlotte
    Skal du skrive både her på bloggen og på woolspire i fremtiden?
    De kommentarer man skriver på woolspire kommer ikke frem på siden.
    Futterne er vildt søde.
    kærlige hilsner
    Lisbeth i Solrød, som er godt i gang med islandsk kjole!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth, lige nu blogger jeg fra begge steder. Jeg lader dem lige vide at kommentarer ikke kommer frem på deres site :-) Tak God strikkelyst med det islandske

      Slet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.