søndag den 30. marts 2014

SIV14


Kl 15:30 tog de fleste af os færgen fra Grötö, årets strikkefestival SIV er slut, nu er det tilbage til hverdagen, og et samfund der ikke kun handler om garn garn garn... En del af os kunne ellers hurtige blive enige om at lave kollektiv og en evigt varende strikkefestival... Men ville det så være lige så skønt og fantastisk? Jeg tror det ikke.


4 hyggelige strikkere fra venstre Slavi, Åsa, Kajsa og Mimmi


Åsa er ikke bare strikker og strikkebutiksindehaver, hun er også en sød og fantastisk dygtig underviser. I dag tog jeg hendes kursus i tofarvetpatent. 


Her ses nogle af vores strikkeprøver.


En del af mine køb på SIV, dem vil jeg skrive lidt mere detaljeret om i næste uge, for her er virkelig nogle godbidder i mellem... Dette er ren luksus!


Jeg kørte med Kerstin til Halmstad, en dejlig hyggelig tur... Selv om vi ikke kom med færgen i første omg, så hyggede vi os alligevel med saltedemandler og et par omgange på strikketøjet... Sjovt nok havde vi stadig en masse at snakke om :-)


I toget fra Halmstad mod København stødte jeg igen på skønne Lone... 

Farvel og tak for denne gang Sverige, vi ses hos Lena i Höganäs i maj eller på SIV15 :-) 

4 kommentarer:

  1. Ser rigtig hyggeligt ud. Jette

    SvarSlet
  2. Det er den hyggeligste strikke event jeg kender

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud :)) jeg kunne godt forestille mig at bo i sådan en konstant strikkende/uld kollektiv - om jeg ville få nok - det måtte komme an på en prøve :))

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.