fredag den 24. oktober 2014

Sok-tober, yarnlove Stray Cat Socks


Jeg var ret sløj i går og tilbragte det meste af dagen under dyne, hvilket resulterede i at jeg surfede en del på nettet bla Etsy. Her fandt jeg et strømpegarn, jeg bare måtte eje. Håndfarvet selvstribende garn fra Stray Cat Socks.

Stray Cat Socks foto

Dette er mit nøgle, det er på vej med posten, lige i mine yndlingsfarver - klare farver - 25% nylon 75% superwash merino, superwashen kunne jeg godt være fri for, men selve forholdet mellem nylon og merino er perfekt til sokker der skal bruges.

Det er ikke så tit jeg køber garn, men dette garnnøgle kunne jeg ikke stå for, både farverne, navnet og så måden det er viklet på.... LOVE... Når jeg køber håndfarvet eller håndspundet garn er det oftest via Etsy jeg finder hvad jeg søger.

Hvordan ser Sok-tober ud for dig, har du købt mere strømpegarn?

6 kommentarer:

  1. Jeg er også vild med Etsy, og der lander af og til garn ( eller tit ) i min postkasse ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvilke garner er du mest til når du handler på Etsy? Er du som mig at det skal være garn der er noget specielt over, så som håndfarvet eller håndspundet...

      Slet
  2. Svar
    1. Ja ikke, glæder mig så meget til det lander i min postkasse

      Slet
  3. Nej, jeg strikker fra stashet, som er ved at gro til i dejligt strømpegarn i tusind farver :)
    Er pt strandet lidt i et par tykke blågrå julegavesokker til min kære fader, da jeg vist lige skal på besøg og liste et par sokker str. 43 ud af hans skuffe til at måle efter. For hvornår er det nu liiige, jeg skal begynde på hælen..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder nu ellers godt... 43... du er SEJ

      Slet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.