tirsdag den 4. november 2014

Månedsgaven på By Kaae fra Tante Grøn

Fra Tante Grøn i Odense

Vinderen er fundet, kik i kommentarfeltet om du er den heldige vinder.

Først Vinderne fra oktober måned findes i linket, jeg har skrevet en kommentar til vinderne. Tak fra Lene for de mange søde kommentarer.

Og nu til denne måneds gave, der er fra Tante Grøn i Odense

De søde tanter giver i denne måned et smukt hæfte til hele to heldige læsere her på bloggen. Som overskriften siger handler det denne gang om hæklerier. Hæftet indeholder 11 smukke opskrifter på både tørklæder og pulsvarmere, en enkelt hue og et sjal er også at finde.

For at deltage i konkurrencen skal du blot skrive en kommentar til denne blogpost.

48 kommentarer:

  1. En god anledning til at blive inspireret og hækle lidt mere så strikkepindene kan hvile lidt.

    SvarSlet
  2. Man kan aldrig få for mange lækre hækle opskrifter så den måtte meget gerne lande herhjemme.

    SvarSlet
  3. Ser dejligt ud. Ville være skønt med lidt ny inspiration!

    SvarSlet
  4. Det var måske en anledning til at prøve og hækle lidt. Jette

    SvarSlet
  5. Det er en rigtig inspirerende bog. Jeg har bladret i den hos en kollega, som havde købt den. Den er ret lækker!

    SvarSlet
  6. Tjekke lige hæftet via link og kan se der er modeller i hækle teknikker jeg ikke har set før så det lille hæfte ville være en dejlig gave man kan vel håbe.

    SvarSlet
  7. Hæklenålen har ligget stille her længe; men måske lige netop dette fine hæfte kan få gang i den igen :-).

    SvarSlet
  8. Sikke en fin bog. Håber på held for mangler hækle inspiration!

    SvarSlet
  9. Nej, sådan et hæfte vil jeg gerne vinde:)
    Hilsen Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke Karen, du har vundet. Send mig en mail på knitting@bykaae.dk mærk månedsgave november

      Slet
    2. Neeeeeej, hvor fantastisk;) Det var da virkelig skønt, jeg sender dig fluks en mail med min adresse:) Hurra, det var en dejlig start på december, jubiiii:)
      Hilsen Karen

      Slet
  10. Fin lille hæfte, det kunne Jeg godt tænke mig at vinde😄

    SvarSlet
  11. Det ville være en dejlig gave til mig selv :-)
    Hilsen Jette

    SvarSlet
  12. Da jeg aldrig har haft fornøjelsen af at besøge Tante garn øh jeg mener Tante Grøn mener jeg, athaven burde tilfalde miiiig 😛

    SvarSlet
  13. Håber at blive udtrukket som en af de to heldige.

    SvarSlet
  14. Igen en gave der ville være rigtig dejlig at vinde, er sikker på at min datter ville blive glad for en lille gave.

    SvarSlet
  15. Jeg vil gerne vinde hækle-hæftet 😊

    SvarSlet
  16. Jeg har en hækleglad datter som jeg er sikker på vil blive glad hvis hendes mor vinder gaven:-)

    SvarSlet
  17. MMeget hyggeligt hæklehæfte. Det må gerne bo hos mig:-)

    SvarSlet
  18. Skønne opskrifter, jeg prøver lykken :-)

    SvarSlet
  19. Flotte modeller i flotte farver. Det hæfte vil jeg gerne vinde.
    Mvh Tine Marie

    SvarSlet
  20. Den vil jeg godt nok gerne vinde :-D

    SvarSlet
  21. Jeg prøver lykken nok en gang

    SvarSlet
  22. Fin lille bog - jeg prøver lykken :-)
    Hilsen Figarine

    SvarSlet
  23. Jeg har vært hos Tante Grøn hele TO ganger, selv om jeg bor i Norge. Der har jeg både kjøpt sko, strikkebøker og garn. Selvfølgelig vil jeg være med i trekningen.

    SvarSlet
  24. Lige noget for mig, som så gerne vil have gang i hæklingen

    SvarSlet
  25. Hvis jeg vinder skal gaven gå til min datter, som er vild med at hækle

    SvarSlet
  26. Hæfterne ser så fine ud, og jeg har planer om at blive meget bedre til at hækle.

    SvarSlet
  27. Jeg er med.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogpsot.dk

    SvarSlet
  28. man kan altid bruge fine opskrifter til store og små projekter, og det er så lækkert når det ikke er print fra nettet men på rigtigt papir:-)

    SvarSlet
  29. Fin lille bog som jeg nok gad eje ;)

    SvarSlet
  30. Lækker bog der står højt på ønskesedlen.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke Rikke, du har vundet send mig en mail på knitting@bykaae.dk mærk månedsgave november

      Slet
  31. Fin bog der nok kunne mig i gang med at hækle - så jeg deltager gerne.
    Mvh Hanne, Randers

    SvarSlet
  32. Uh, det har jeg kigget på en hel del gange! Så det ville være skønt at vinde!!

    SvarSlet
  33. Åh! Den ser spændende ud, sådan en vil jeg rigtigt gerne vinde :-)'

    Mvh Susravn@gmail.com

    SvarSlet
  34. Tror den gerne vil bo i min reol

    SvarSlet
  35. Rigtig fint hæfte som jeg vil blive rigtig glad for.

    SvarSlet
  36. Jeg prøver lykken - måske som rosiner i pølseenden :) Den ser rigtig fin og inspirerende ud!

    SvarSlet
  37. Den vil jeg med glæde modtage, så håber👍😄

    SvarSlet
  38. Ville være dejligt, så kunne jeg komme igang med at hækle. :-)

    SvarSlet
  39. Vil så gerne lære, at hækle...

    Så den bog, vil være velkommen her... :-)

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.