tirsdag den 20. januar 2015

Ekstra Give Away - 2 billetter til AOH messen


I slutningen af måneden er der håndarbejdsmesse i Rødovre, sammen med #garnselskabet udstiller jeg igen i år. Kl 12 hver dag er jeg på scenen og fortælle om Grafisk gobelinstrik. Min gode kollegaer i garnselskabet holder dagligt workshops, som du ikke må gå glip af... På vores stand udstiller vi vores fineste ting, vi har pakket kits og samlet vores bøger som i denne weekend sælges til fordelagtige priser...

Jeg har fået 2 billetter som én af mine læsere kan være så heldig at vinde. 

Deltag i lodtrækningen ved at skrive en kommentar til dette blogindlæg, jeg trækker lod d. 28. jan, billetterne kan hentes ved indgangen.

70 kommentarer:

  1. Kunne være spændende at komme på AOH messe :-)
    Kh Louise P

    SvarSlet
  2. Når vi nu alligevel skal til messe, vil det være dejligt, at vinde billetter. Susanne

    SvarSlet
  3. Det vil jeg meget gerne deltage i lodtrækningen om

    SvarSlet
  4. Det ville da være dejligt at være den heldige vinder, som kan invitere en veninde med :-)

    SvarSlet
  5. Det ville da være skønt med billetter :)

    SvarSlet
  6. Jeg vil frygtelig gerne af sted, selvom det bliver svært at administrere mit købestop...

    SvarSlet
  7. Vil blive brugt med garanti. Jeg skal afsted både lørdag og søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke Linda T du har vundet 2 billetter til Kreative dage Send mig en sms på 60723619 og vi aftaler hvornår du kommer og hvordan du får dine billetter.

      Slet
  8. Jeg ville gerne vinde, så lover jeg at købe garn for de penge jeg sparer på indgangen :-)
    Jette

    SvarSlet
  9. Det ville være dejligt at vinde, mine veninder og jeg skal afsted en af dagene.

    SvarSlet
  10. Jaaa - jeg vil så gerne på AOH Messe igen i år.
    Vh Ulla

    SvarSlet
  11. Nejjjj - jeg har aldrig været til håndarbejdsmesse. Det kunne jeg godt tænke mig. Håber jeg vinder.

    SvarSlet
  12. Det ville være skønt at vinde billetter

    SvarSlet
  13. Det ville være fantastisk! Håber jeg er heldig :-)

    SvarSlet
  14. Åh det vil jeg gerne vinde, det var så godt sidste år.

    SvarSlet
  15. Haps, dem vil jeg gerne vinde :-) Trænger i den grad til noget kreativt inspiration!

    SvarSlet
  16. jeg vil bare gerne vinde billeter så der er flere penge til "snold"

    SvarSlet
  17. Jeg vil SÅ gerne overraske min veninde med en billet og se dig på scenen lørdag, kl.12! En dag/weekend fyldt med strik og masser af inspiration - det kan jo ikke blive meget bedre! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke Katharina du har vundet to billetter, send mig en sms på 60723619 og vi aftaler hvornår du kommer, og hvordan du får dine billetter, skriv gerne i lidt god tid.

      Slet
    2. Oh my goodness! Hvor er jeg bare heldig! 1000 tak, Charlotte. Jeg er SÅ glad og det bliver min veninde også! Jeg skriver en SMS til dig med det samme!

      Slet
  18. Dem gad jeg godt vinde, jeg ved lige hvem jeg ville invitere med.

    SvarSlet
  19. Årh ja, tag mig ;-) - og så Rødovre Centret hvor jeg trådte mine barnesko.

    SvarSlet
  20. Håber jeg vinder, har aldrig været til håndarbejdsmesse i Rødovre.
    I strikkeklubben taler de om Messen det skal man bare prøve.
    Vil invitere min Mor med.
    Hilsen
    Yvonne Køster

    SvarSlet
  21. Krydser fingre for, at det bliver mig, der kan invitere en veninde med på messen:)

    SvarSlet
  22. Det kunne være dejligt at vinde de 2 billetter som jeg vil forære til min veninde og hendes mor som er så søde at tage mig med derind...

    SvarSlet
  23. Da jeg har fødselsdag på søndag d. 25. januar, ønsker jeg mig da de to billetter i fødselsdags gave så jeg kan invitere min datter med på messe i år <3
    June
    jusp@hotmail.dk

    SvarSlet
  24. De to billetter håber jeg at vinde. Skal på messe med veninde igen i år. Jonna

    SvarSlet
  25. De to billetter vil jeg da meget gerne vinde

    SvarSlet
  26. Årh vil jeg gerne vinde :D
    moi_246@hotmail.com

    SvarSlet
  27. De billetter vil jeg virkelig gerne vinde! ;-) Janis

    SvarSlet
  28. Det ville da være en skøn tur :)

    SvarSlet
  29. Dem vil jeg da gerne vinde....

    klaaby@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg prøver om jeg kan være heldig :-):-)

    SvarSlet
  31. Uha det kunne være spændende at komme til aoh messe

    SvarSlet
  32. Det lyder spændende. Jeg er med.

    SvarSlet
  33. Jeg vil gerne være med :-)

    SvarSlet
  34. Vinder jeg, kan pengene til entréen bruges til garn, ikke dårligt

    SvarSlet
  35. Jeg vil så gerne med! Tager min mor med for den anden billet hvis jeg vinder

    SvarSlet
  36. Anita og jeg vil så gerne med.
    mange hilsner fra Lisbeth i Solrød

    SvarSlet
  37. Jeg glæder mig vildt til AOH messen det bliver mit først besøg og så vil det da være dejligt at vinde 2billetter til min søster og mig som er "begyndere" i denne kreative verden🍀😊

    SvarSlet
  38. Ville elske at vinde billetter til denne fantastiske messe :o) Glade hilsener Vibe fra Hvissinge

    SvarSlet
  39. Det er en fantastisk messe og jeg glæder mig til at komme der i år. At vinde billetter til den kunne jo være super.

    SvarSlet
  40. Glæder mig til at komme til messen, så et par fribilletter ville lande blødt hos mig😊

    SvarSlet
  41. Krydser så meget fingre, selvom det er svært at strikke med krydset fingre :-)
    mvh
    Lea lea_dietzel(snabela)hotmail.com

    SvarSlet
  42. Det ville da være fedt med fribilletter, så er der mere at snolde for.
    Julie.topholm @ gmail.com

    SvarSlet
  43. Det ville være fantastisk at vinde. Jeg har netop aftalt med en veninde at vi skal dertil om lørdagen og vi glæder os helt vildt.

    SvarSlet
  44. Ja, selvfølgelig skal vi da af sted, og var man heldig at vinde billetterne, så var der mere at snolde spændende grej for :)

    SvarSlet
  45. Åh det ville bare være en skøn gevinst - men skal helt sikkert til messe unde alle omstændigheder. vi ses !

    SvarSlet
  46. Det vil være skønt at vinde billetterne.
    Sidste år nåede jeg kun til indgangen pga. Snevejret ...
    Kh Annette

    SvarSlet
  47. Det ville da være dejligt at vinde 2 billetter. Min søster og jeg glæder os igen i år til messen.
    Mvh
    lisrod@live.dk

    SvarSlet
  48. Jeg glæder mig sådan til Messen! Og endelig er jeg i København, når den finder sted! Jeg har meldt mig til workshop lørdag - uhm - det bli'r skønt. Jeg er spændt på "Garnselskabet"s stand, men jeg skal se DET HELE! Venlig hilsen en håndarbejdsnørd ;-)

    SvarSlet
  49. Vil gerne vinde billetter til Messen. Så er der flere midler til indkøb af mere garn. 😀

    SvarSlet
  50. To billetter vil være dejligt

    SvarSlet
  51. WAuw vil såååå gerne være den kanon heldige kreakvinder som vinder en skøn fribillet

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    XXX for at jeg er den heldige

    Sender viatuel kage og skønne karameller i din retning Grib....
    SvarSlet

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke Laila du har vundet to billetter til AOH send mig en sms på 60723619 så aftaler vi at jeg kommer ud med dem. Jeg vil gerne vide i lidt god tid hvornår du kommer. :-)

      Slet
  52. Dem kunne jeg godt bruge.

    SvarSlet
  53. Yes, nogen skal jo vinde 👏
    Det vil være skønt at vinde 2 billetter og gå og hygge med en veninde og se på alle fristelser.
    vibepin@gmail.com

    SvarSlet
  54. Uhh hvis jeg vandt, så kunne jeg komme forbi selvom jeg kun har halvanden time fredag. Sara Bygvraa 😊

    SvarSlet
  55. Det ville være dejligt at vinde 2 billetter :-)

    SvarSlet
  56. Nøj, det ville da være for dejligt, hvis jeg var den heldige.
    Britt
    kamelen@blomsterriget.dk

    SvarSlet
  57. Dem vil jeg søreme gerne vinde Mvh Nina/syslerier

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.