tirsdag den 3. marts 2015

Månedsgaven på By Kaae - Gavekort fra Made or make

monthly give away on www.bykaae.dk

Vinderen af februars månedsgave er trukket kik i kommentarfeltet i linket  (In English, the winner is in the link).

Deltag ved at skrive en kommentar

Denne måneds gave er fra firmaet Make or made, der med sit unikke koncept er MAKE OR MADE et af de få beklædningsfirmaer i verden, som tilbyder kunder et valg mellem gør-det-selv kits (MAKE) or ready-to-wear tekstiler (MADE).

Få et indblik i Make or mades firmaliv ved at kikke forbi deres Facebookside eller bliv top inspireret ved at følge deres Instagram profil @makeormade 

Tak til Zuzanna og Bettina for denne månedsgave.

Short in English

participate in this month's draw by writing a comment
This monthly give away is from Make or made you can win a gift certificate for 200 danish kr. 

Be inspired follow Make or made on Facebook or Instagram @makeormade


35 kommentarer:

  1. Fedt koncept, det kunne jeg godt tænke mig at vinde.

    SvarSlet
  2. Det vil jeg gerne vinde :)

    SvarSlet
  3. Wow, for en skøn gave

    Jeg deltager gerne.. :-)

    SvarSlet
  4. Ser spændende ud

    SvarSlet
  5. Hvor ser det spændende ud det vil jeg gerne vinde. Jette

    SvarSlet
  6. Birgitte, Poulstrup3. marts 2015 kl. 12.56

    Det vil lige være mig :-)

    SvarSlet
  7. Sjovt koncept! Det vil jeg da gerne vinde :)

    SvarSlet
  8. Jeg er helt klart til 'make' :-)
    Figarine

    SvarSlet
  9. Det ser spændende ud, jeg er med:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke Karen, du har vundet månedsgaven. Send mig en mail på knitting@bykaae.dk mærk månedsgave fra Makeormade

      Slet
  10. Jer er helt sikkert med.

    SvarSlet
  11. Make or Made. Fantastisk koncept. Kunne jeg godt tænke mig to make😉

    SvarSlet
  12. Årh hvor er der mange fine ting. Skal klart kniple en halskæde hvis jeg er den heldige!

    SvarSlet
  13. Jeg kan godt lide deres mønstre. Håber jeg er den heldige

    SvarSlet
  14. Uh. Spændende koncept. Jeg vil da gerne vinde.

    SvarSlet
  15. Spændende ting på siden. Jeg skulle nok kunne formøble et par hundrede der.

    SvarSlet
  16. Det lyder spændende - jeg deltager gerne

    SvarSlet
  17. Det vil jeg meget gerne deltage i.

    SvarSlet
  18. Skøn ide og de har også nogle skønne ting er lidt vild med kanin luffer og hals dims med fjer så gælder det om at vælge hvis jeg skulle blive den heldige.
    Dorte d

    SvarSlet
  19. Ser lækker ud, det vil jeg gerne vinde

    SvarSlet
  20. Jeg vil gerne være med i lodtrækningen - de har nogle fine ideer.

    SvarSlet
  21. det kunne jeg godt tænke mig at vinde. der er mange fine ting

    SvarSlet
  22. Det lyder spændene. Det vil jeg gerne deltage i. :)

    SvarSlet
  23. jeg er med.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  24. Jeg deltager meget gerne i lodtrækningen :-)

    SvarSlet
  25. Deltager med glæde i konkurrencen. :-)

    SvarSlet
  26. Dette vil jeg også gerne vinde og helt klart en Make

    SvarSlet
  27. Jeg vil da også gerne være med 😉🍀

    SvarSlet
  28. Håber det er min tur til at vinde;)

    SvarSlet
  29. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.