mandag den 2. november 2015

Mens du venter på mit gratis Webinar om Grafisk gobelinsstrik


Til dig der ser med på mit Hangout, jeg beklager at teknikken driller og at vi må ud i en 3. omgang. Jeg var ellers sikker på at med Youtube Capture, ville der ikke ske det at mine videoer blev klippet i slutningen. Men ak, det er sket - 2 gange - Derfor må jeg forlænge dette webinar/hangout med endnu en dag, nemlig i morgen tirsdag kl 15 igen. 

I mellemtiden kan du starte din Rudolph gobelin. Perlepladen er dit diagram, hver perle tæller 3 masker og 3 riller. Se del 1 og del 2 her,  Så er du klar til at strikke geviret med mig i morgen.

Jeg satser på at kunne nå at klippe alle 3 dele sammen til onsdag eller fredag, så du kan få 1 video med teknikken. 


Se alle modellerne fra Strik & Mal lige her


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.