mandag den 20. marts 2017

Knitwork Stockholm


Skal du med til Stockholm på strikkefestival?

Fra fredag d. 19. maj til og med søndag d. 21. maj går det løs i Stockholm. De super seje Knitwork'er har slået op til et brag af en strikkefest, denne gang i Sveriges smukke hovedstad Stockholm.

Jeg har 3 workshops
Fredag Slå op og luk af  Lørdag formiddag strik med farver del 1  Lørdag eftermiddag Strik med farver del 2 Du behøver ikke at gå på del 2 fordi du har været på del 1 og du behøver heller ikke at gå på nr 1 for at gå på del 2. På del 1 gennemgås en masse farveteori på del 2 er det strikketeknikker med farver vi laver.

STAND jubiiii
Og så har jeg jo en stand sammen med min gode strikkemakker Trine P. Her kan du købe vores opskrifter, bøger, kits og hvad vi nu lige kan finde på af skønne ting til dig. Så du forresten vores strikkepodcast på Facebook i dag? Hvis ikke så se med her... Vi lover vi er liges så skøre på vores stand


Når du er i Stockholm anbefaler jeg en tur til Nordisk museum, her har de en ultra lækker samling af smukt strik.


SKAL DU MED TIL STOCKHOLM?

2 kommentarer:

  1. oj, det gad jeg da godt... skal da lige holde øje med det for en anden gangs skyld..

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror det bliver rigtig godt, men ved også at det kun bliver til noget igen, hvis det går godt her første gang :-)

      Slet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.