mandag den 10. april 2017

Gratis strikkeopskrift på den sødeste påske pude.



Materialer 
Pind 10 mm
4 nøgler Peruvian highland wool fra Filcolana farve 815 og 978 (2 af hver)
Firkantet monteringspude 40 x 40

Din strikkede pude, bliver lidt mindre end monteringspuden, det er meningen

Strikkefasthed 
12 m på 10 cm

HENT DIN OPSKRIFT LIGE HER 

Så du med da jeg var gik live på Facebook med mine bedste tricks til at undgå ømme strikkehænder når du strikker på tykke pinde.




Er du vild med at strikke på tykke pinde, anbefaler jeg at du bruger dem fra Knit At Home serien fra House of Yarn. 

Se mine andre gratis påskeopskrifter her:
Kopvarmere

Rigtig god påske

Du kan støtte mit arbejde med at lave gratis strikkeopskrifte, ved at shoppe via disse to reklame links herunder. 



2 kommentarer:

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.