mandag den 20. november 2017

Vil du prøve de nye funktioner i mine strikkeopskrifter på epublis gratis?


Mine bøger bliver udgivet på forlaget epublis, der har fokus på at skabe de absolut fedeste strikke 
e-bøger og opskrifter til dig. 

Når du køber en bog eller en opskrift, du bestemmer nemlig selv om du vil have en hel bog, om du vil have den i trykt format eller digitalt, eller om du blot vil købe en eller to opskrifter. 

Du får adgang til opskriften eller e-bogen via webbrowseren på din computer, smartphone eller tablet.
Det hele ligger på forlaget server, så det på den måde ikke fylder, der hvor du vælger at åbne fra. Du kan naturligvis gemme og tilgå uden internet, så har du bare ikke de mange funktioner, der er i opskriften som når du er online.

Med strikkeopskrifter fra epublis kan du:Farvelægge diagrammer direkte i opskriften.
Gemme og printe dine diagrammer.
Se detaljefotos sammen med opskrift og diagram.
Få hele opskriften på én side sammen med diagram.
Se vejledningsvideoer til strikketeknik og tilbehør.
Gemme og printe pdf udgave af opskriften.
Få løbende opdateringer og nye funktioner.

Er det ikke bare lige lidt for fedt???

Hent opskriften her og lad mig vide herunder om du har har været inde og hente opskriften, og hvad du synes om funktionerne? 

Min babybog udkommer på præcis samme vis, som e-bog, trykt bog og som enkelt opskrifter. Vi har endnu ikke en udgivelsesdato, da jeg er lidt for meget i barselsmode, men skal nok give lyd. 

1 kommentar:

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.