fredag den 21. oktober 2011

Jeg elsker efterår!


Lige bag ved hvor vi bor ligger Nokken (Amagerfælled), jeg elsker at gå tur der over, stien her er mit yndlings sted i København.


Efterårets mange brændte farver pirre til min kreativitet, jeg må lave en rigtig efterårstrøje en dag!


Jeg elsker mørke aftner i godt selvskab. Her er det strikke café hos Rasmilla garn. Eva Maria, var så sød at hun hjalp mig med at strikke på mine pulsvarmere. Tak Eva Maria :-)


Og jeg bliver i den grad helt glad i låget, når jeg sidder ved siden af en, der har købt min bog, og nu bare skal i gang med at vikle magiske nøgler.


Lindah viklede disse to skønne nøgler.


Og kom i gang med ribben. Held og lykke Lindah :-)


Jeg elsker når mine skitser kan føres ud i livet og blive til noget, at jeg så skifter garn undervejs er en mindre detalje. Valkede luffer bliver det ikke til, men små fine luffer med fore.


Lige nu arbejdes der på at få kanten pæn.

5 kommentarer:

  1. Jeg var hos Rasmilla Garn i dag for første gang - og jeg så og nød den fine udstilling med dine designs! Og al det lækre garn og den fantastiske betjening og butikkens gode og rare stemning :-) Og så fik jeg hvisket i øret, at jeg måske kan være heldig at se dig til en strikkeaften - og få hjælp til det med at brodere?
    Jeg er også helt vild nysgerrig for at se dine nye projekter IRL :-)

    SvarSlet
  2. Jeg elsker også efterår! Bladene er så smukke, vejret begynder at blive køligere, luften er så dejlig frisk og der er lagt op til hygge med stearinlys, strikketøj og te :)

    SvarSlet
  3. Tillykke med fødselsdagen! (Kunne jeg lige se på Ravelry) Håber, det var en god én af slagsen.

    SvarSlet
  4. Jeg kan da godt forstå at du er "glad i låget".
    Stort tillykke med fødselsdagen - bragte den lækre fibre, eller har du nok for tiden? ;O)

    SvarSlet
  5. Rikke du kan tro jeg gerne vil hjælpe med broderi, jeg kommer nok til strikke cafe hos Rasmilla de fleste torsdage :-)
    Og tak for fødselsdags hilsnerne piger, den var fantastisk.

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.