mandag den 30. april 2012

Så flytter vi i hus


Michael og jeg har taget den helt store beslutning - vi har købt hus sammen. Vi rykker teltpælene op og rykker fra vores elskede København, til Strøby egede, der ligger tæt på Køge. Og tænk jer, det her er vores nye udsigt, i morgen kl. 11 overtager vi huset. Jeg glæder mig til at sidde i haven, med mit strikketøj, og bare stirre ud over havet.  Jeg glæder mig til freden, til at svømme i havet, til at gå lange ture... Ja og til at komme ind til København og mærke byen, og så tage hjem igen. Jeg håber det højner min kreativitet, og at I vil se meget mere vildt strik, fra min hånd.

26 kommentarer:

  1. Tillykke med huskøbet!!

    Åh, en skøn udsigt I får! Og dine planer om strik i haven og svømmeture i havet er jo skønne - jeg ønsker jer god flyttefornøjelse og så selvfølgelig en skøn, lang, varm sommer til dine mange hav-bade :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke med huskøbet. Det ser ud til det er en oase i har fået fat i der. God fornøjelse med strikketøjet i haven.

    SvarSlet
  3. Sådan, tillykke med huset. Der er ikke noget så dejligt som at sidde udendørs og hygge sig med sit strikketøj, så må du få husbonden til at lave dig en overdækket terasse, så du også kan sidde ude og nyde sommerregnen.
    pøj-pøj
    vi glæder os til at se hvor krestiv du bliver :-)

    SvarSlet
  4. Sådan, tillykke med huset. Der er ikke noget så dejligt som at sidde udendørs og hygge sig med sit strikketøj, så må du få husbonden til at lave dig en overdækket terasse, så du også kan sidde ude og nyde sommerregnen.
    pøj-pøj
    vi glæder os til at se hvor krestiv du bliver :-)

    SvarSlet
  5. Sikke en udsigt du skal til at strikke til.
    Tillykke med jeres hus.

    Yt

    SvarSlet
  6. til lykke! sikke en dejlig udsigt, kan godt forstå du glæder dig.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  7. Jamen Charlotte,

    ... stort tillykke,
    hvor ser det fantastisk ud, sikke en udsigt:)) Nøøj hvor ville jeg gerne sidde der.

    Knus Stine

    SvarSlet
  8. Tillykke med jeres nye bolig. Det ser da rigtig skønt ud. Her skal der nok blive plads til masser af kreative tanker.
    Kis

    SvarSlet
  9. Kæmpe stort tillykke, det ser lovende ud med en skønne udsigt ;O)
    Har du så også flytte planer med arbejdet??
    Rigtig god flytte fornøjelse!!

    SvarSlet
  10. Supersmuk udsigt. Tillykke med huskøbet. Måtte du blive bare halvt så glad for at flytte syd-øst på fra København, som jeg har været :-)

    SvarSlet
  11. Fantastisk! Tillykke med købet! Wow, sikke et sted.

    SvarSlet
  12. Tillykke med huset og ikke mindst udsigten, med den udsigt vil jeg ikke havde travlt med at komme ind til byen, men nu er jeg jo selvfølgelig heller ikke et by menneske.

    SvarSlet
  13. Næ, jamen tillykke med nøglerne. Men tænk på, at nu du drømmer om dejlige lange gåture, går der tid fra strikkepindende.... Med mindre du stopper et nøgle garn i lommen og strikker mens du går ;-D Selv om jeg er inkarneret gang-motionist og strikker, så har jeg alligevel ikke taget dette skridt... ;-D

    SvarSlet
  14. Skøn udsigt du kan nyde når du løfter hovedet fra strikketøjet.

    Tillykke med det.

    Kh . Lis

    SvarSlet
  15. Tillykke med huskøbet. Den udsigt skal nok give dig nye kreative indslag

    SvarSlet
  16. Sikke en omvæltning. Hjertelig tillykke med beslutningen og huskøbet, jeg håber I bliver glade for begge dele. Strikketøj i haven i fred og ro, så kan man da næsten ikke ønske sig mere.

    SvarSlet
  17. Ja, der er skønt i Strøby Egede :-)
    Jeg glæder mig til at få dig som næsten-nabo, Charlotte.

    SvarSlet
  18. Stort tillykke med nyt hus og fremragende udsigt! Hvor bliver det dog pragtfuldt :-)

    SvarSlet
  19. Hvor ser det pragtfuldt ud. Tillykke tillykke tillykke.

    SvarSlet
  20. Nææhhh, tillykke! Sikke en udsigt - kan godt forstå at du glæder dig til den.

    SvarSlet
  21. Kære Charlotte, tillykke med jeres nye domicil. Med den udsigt kan det kun blive godt.

    SvarSlet
  22. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  23. Tillykke med huset - det ser ud til at man lige kan leve med den udsigt

    Marianne

    SvarSlet
  24. Tillykke med det nye hus og med den udsigt bliver det spændende at følge hvad du får lavet af nye ting.;-))

    SvarSlet
  25. Smiler tak for alle de søde søde hilsner. Jeg glæder mig i den grad...

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.