onsdag den 5. marts 2014

Grafisk gobelinstrik - strik for unge


Lige om lidt går turen vest over - mod Vadehavet. I de kommende dage skal jeg undervise rigtig meget. I dagstimerne skal jeg undervise de unge på Ungdomshøjskolen ved Ribe i Grafisk gobelinstrik. Jeg kan slet ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig til at undervise den næste generation strikkere. Om aftenen er det for lokalbefolkningen, tænk min strikkedame Jette kommer... Dejligt.

Jeg har udformet et kompendium med teknikker og opgaver sammen med en powerpoint, der er inspirationsfyldt og proppet gode links til inspirerende blogs og læringssteder.

I de kommende dage kan du følge med i de unges kreative kunstprojekt i teknikken Grafisk gobelinstrik her på bloggen. 

Du kan også følge med på Instagram under hashtaggene #grafiskgobelinstrik #kursusmed charlottekaae-ung #ungdomshøjskolenvedribegrafiskgobelin2014 #kunstprojektgrafiskgobelin2014.

2 kommentarer:

  1. Nej, hvor spændende, skal totalt følge med på instagram!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja efter 12 i dag skulle der gerne være noget :-)

      Slet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.