torsdag den 6. marts 2014


Her til aften har undervisningen været for voksne. Vi har strikket Krydret strik med magiske nøgler, som altid er det virkelig spændende at se hvad folk vælger, når de strikker med farver... Det er utroligt er der stadig kan opstå nye farvekombinationer.

For et år siden, blev der strikket rigtig meget i mættet klare farver, nu ser jeg i den grad at der bliver valgt meget lyse og sarte farver, på enten en mørk, eller neutral bund... Jeg ser flere der leger med den samme farve gruppe, men toner den op og ned... Det er altså fedt at se, helt røde og helt blå projekter, der så stadig har massere af mønster i sig.

Nu har jeg i morgen tilbage på højskolen, og så er det hjem til hverdagen igen - altså lige bortset fra at jeg søndag drager til Båring på Fyn ved Middelfart, hvor jeg skal holde foredrag på Gavstriks årsmøde.

Ses vi på Søndag?

3 kommentarer:

  1. Dejlig blog du har dig her :)

    SvarSlet
  2. Tak for en hyggelig aften ...... Spændende at prøve nye udfordringer og lære nyt.

    SvarSlet
  3. Det set rigtig hyggeligt ud :)

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.