tirsdag den 8. april 2014

Månedsgaven på By Kaae fra forlaget Vingefang

Først vinderne af månedsgaven fra marts... Tillykke Maniki og Unikarina, I har vundet, send mig en mail på Knitting@bykaae.dk mærk vinder af månedsgave. Skriv jeres adresse og jeg sender jer hver en bog :-)


Vendestrik i lange baner af Hanne og Sofie Meedom, er et fint lille hæft, der bringer strikkeren godt og grundigt ind i vendestrikkens teknik og finurlige konstruktioner. Jeg er ret vild med det lille hæfte, og glad for Vingefang giver mig mulighed for at dele denne glæde med en af jer der ude. Om du er ny eller garvet strikker spiller ingen rolle, for her er udfordringer for en hver strikker. Jeg personligt vil lege med farver i et tæppe. Eller måske et tørklæde.


For at deltage:
Skriv én kommentar til denne blogpost, hold øje med om du vinder. 
Jeg trækker lod i begyndelsen af maj - du kan deltage lige ind til en vinder af gaven er trukket :-)

Tak til Vingefang, der igen gør det muligt at give en gave til én af jer hver måned. 

Jeg søger igen gaver til Månedsgaven på By Kaae, vil du gerne bidrage? Send mig en mail på Knitting@bykaae.dk mærk Bidrag til Månedsgaven på By Kaae

64 kommentarer:

  1. Dejlig gave! Vendestrik har jeg ikke prøvet endnu, men det lyder spændende ifølge hvad man kan læse rundt omkring. Og vi er netop flyttet ind i en ny lejlighed - der ville nogle nye puder i vendestrik ikke være helt ved siden af. :)

    SvarSlet
  2. Jeg er ikke god til vende strik så jeg håber at vinde så jeg kan lære det.
    Hilsen fra Kirsten på Fur

    SvarSlet
  3. Den har jeg længe ønsket mig, så jeg håber det kan lykkes nu :)

    SvarSlet
  4. Juhuuuu jeg har vundet, glæder mig meget til at lære vendestrik - tak :o)

    SvarSlet
  5. Åh ja den har jeg haft kig på. Krydser fingre :-)
    Mvh Astrid

    SvarSlet
  6. Vendestrik er en af de ting jeg mangler at lære ordentligt, så den bog ville jeg blive glad for :-)
    -maiken

    SvarSlet
  7. Vendestrik er stærkt vanedannende

    SvarSlet
  8. Vendestrik er sjovt, så den bog vil jeg gerne vinde :)
    Hilsen Conny

    SvarSlet
  9. Uh, jeg håber, jeg vinder denne gang, vendestrik er bare megasmart:-)
    Hilsen Karen

    SvarSlet
  10. Den bog vil jeg være helt vild med at vinde :-)

    SvarSlet
  11. Tæppet med de sorte trekanter er bare så fint - jeg lægger et lod og krydser fingre
    Hilsen Figarine

    SvarSlet
  12. Jeg er ret nysgerrig på det dér vendestrik, så det ville være perfekt at vinde hæftet! Så skal tørklædet 09 nok på pindene som det første. :)
    Jeg krydser fingre!
    /Sofie Skyum

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne være med. Tæppet er rigtig fint

    SvarSlet
  14. UPS, det er Nordiske Masker jeg har vundet, det er for vildt :-)

    SvarSlet
  15. Den bog ser lækker ud. Håber jeg er heldig

    SvarSlet
  16. Vendestrik er bare så flot, det kunne jeg godt tænke mig at lære

    SvarSlet
  17. Jeg har kun strikke vendestrik en gang, en lille barnetrøje, men kan se der er mange andre muligheder, vil rigtig gerne vinde den fine bog.

    SvarSlet
  18. Jeg synes det er nogle flotte gaver du altid deler ud, og jeg håber igen at jeg er den heldige :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke Elsebeth, du har vundet, send mig en mail på knitting@bykaae.dk med din adresse og jeg sender fluks gaven over vandet til dig.

      Slet
  19. Vendestrik har mange muligheder, vil gerne blive inspireret af den gode bog. Håber jeg har heldet med mig.

    SvarSlet
  20. Vendestrik er sjovt og jeg vil gerne blive rigtig god til det. Krydser fingre.
    Kh Liselotte

    SvarSlet
  21. Håber at den lander i min nye strikkekurv.

    SvarSlet
  22. Lyder rigtigt spændende, den kunne jeg gerne nyde.

    SvarSlet
  23. Håber at den kommer til at ende hos mig :)

    SvarSlet
  24. Av, den ser spændende ud, det vil jeg gerne dyrke, så jeg krydser fingrene allerede nu!

    SvarSlet
  25. Jeg prøver gerne :-)
    Kh Lone

    SvarSlet
  26. Krydser fingre. Har endnu ikke lært Vendestrik. /Ingrid (dialingrid@gmail.com)

    SvarSlet
  27. Jeg er med, håber på det bedste.

    SvarSlet
  28. Tæppet er vildt sjovt
    mange hilsener lisbeth i Solrød

    SvarSlet
  29. Jeg vil gerne deltage i lodtrækning om vendestrik i lange baner. Det er så smukt, når det er strikket.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  30. Spennende. Mange fine effekter kan oppnås med.vendestrikk.

    SvarSlet
  31. Dejlig gave. KH Susanne Riismøller

    SvarSlet
  32. En herlig gave. Jeg er frisk på at vendestrikke.

    SvarSlet
  33. Åh, den boken skulle jag verkligen vilja vinna!

    SvarSlet
  34. Fantastisk tæppe........ det kunne jeg tænke mig at prøve af

    SvarSlet
  35. Jeg er med på at vinde! :-)

    SvarSlet
  36. Gad vide hvad min søn synes om slipset? jeg har før strikket slips til ham, men aldrig i vendestrik ;) ellers er der helt sikkert andre fine ting, jeg kunne strikke fra bogen. Den ser spændende ud :)

    SvarSlet
  37. Ih, hvor du dog frister, Charlotte. Her må jeg kaste et lod ind :-)

    SvarSlet
  38. Den teknik vil jeg gerne lære.
    Hilsen Jessica

    SvarSlet
  39. Spændende gave. Flot tæppe der kunne godt tænke mig at prøve og lave. Hilsen Jette

    SvarSlet
  40. Jamen den ville da være super at vinde, har strikket et par veste i teknikken, men har ikke prøvet de sjove ring der er på billederne fra bogen. Hilsen Birgit

    SvarSlet
  41. Jeg er så absolut med - sikken skøn gave :)

    SvarSlet
  42. vendestrik - Ja det er længe siden jeg har gjort det. Så jeg er med !
    Hilsen Marianne Gaarde

    SvarSlet
  43. Vennestrik er en super spændende teknik, der gør strikning hipt (igen)

    SvarSlet
  44. Den har jeg slet ikke set endnu. Er absolut med.

    SvarSlet
  45. Åh. Den ser spændende ud. Den vil jeg gerne vinde. :-)

    SvarSlet
  46. Hejsa Charlotte
    Har netop lånt hæftet på biblioteket og det er absolut på ønskelisten.
    Så det må jeg bare eje..
    God Onsdag / RikkeBo

    SvarSlet
  47. Vil gerne i gang med at strikke vendestrik.

    SvarSlet
  48. Den vil jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  49. Spændende hæfte. Den kunne jeg godt tænke mig.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  50. Hvis jeg er den heldige lover jeg at jeg må lave tæppet i alle de dejlige farver og vendinger :-)

    SvarSlet
  51. Ville være fedt at prøve - ny teknik for mig :-)

    Lih1966@live.dk

    SvarSlet
  52. Åh, fantastisk, jeg må da opdatere julegaverepertoiret med et slips!

    SvarSlet
  53. Ser spændende ud...gad godt vinde
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  54. Så fint hefte med vendestrikk.
    Vinner jeg den, blir det nok strikket både pledd og puter, for jeg er vill med vimpler!!

    SvarSlet
  55. Den bog ser spændende ud, ja tak til et lod i hatten
    Kh Julie T

    SvarSlet
  56. Uh, det ser ud til at være en bog lige efter mit hovede. Er især vild med tæpperne!

    SvarSlet
  57. Hej Charlotte, den bog vil jeg gerne vinde - har strikket lidt vendestrik i babystørrelse. Kh Marianne

    SvarSlet
  58. Jeg vil gerne prøve lykken!

    Lars

    SvarSlet
  59. Prøver lige, tæppet kunne være dejligt sommerferiestrik.

    SvarSlet
  60. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  61. Jeg elsker vendestrik - den bog vil jeg virkelig gerne vinde :-)

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.