tirsdag den 10. oktober 2017

Velkommen til verden lille Leia


Mandag d. 25. sep 2017 kl 13:54 kom vores lille pige til verden. Leia er sund og rask, en velskabt baby der målte 50 cm og vejede 3750 g.

Michael og jeg tog 14 dages fuld barsel sammen, hvor vi bare har nydt vores 3somhed. I denne uge, er vi begge startet op på job igen. Michael på fuld tid, men hjemme fra, og jeg med 1,5 time om dagen. Som enkeltmandsvirksomhed, kan jeg ikke bare lukke 100% ned i 6-12 mdr. 

Tiden på job, bruger jeg til at tjekke mails, jeg siger dig der er mange, 3 uger uden at åbne sin mailboks, det skaber kaos. Så skal der skrives et blogindlæg hver uge - beklager at jeg i denne uge ikke har overholdt min intention om at udgive om mandagen... Så arbejder jeg lidt mere på min bog, skriver opskrifter og ja det er det. Som du nok kan regne ud, går det ikke hurtigt. 

De næste par mdr, er det sådan jeg arbejder, 1,5 time om dagen, mens vores lille guldklump snupper en lur. 

ELSKER livet som mor, hun er så skøn vores lille pige, jeg kunne bare sidde og kigge på hende dagen lang... Mon ikke alle mødre kender det? 

9 kommentarer:

  1. Hvor ser I søde alle tre, glæder mig at se dig og Leia en dag :) knus Sine

    SvarSlet
    Svar
    1. Smiler 1000 tak, vi glæder os også til at komme ud :-) Men lige nu nyder vi livet hjemme i trygge rammen med få gæster.

      Slet
  2. Pas godt på jer selv, vi skal nok være her når du er klar til igen at erobre verden med dit skønne design. Og jeg ved vi er mange.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi hygger os og nyder livet hjemme. Selv om der designes lidt, så skrives der kun noter og regnes basis tal... Selve opskriften må vente til mor her ikke har så gedigen ammehjerne. ;-P

      Slet
  3. Stort tillykke. Nyd det nu, vi løber ingen steder:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det regner jeg bestemt heller ikke med, derfor bliver det også kun til lidt arbejde. Kan dog sige at min mailboks er overvældende fyldt... Gad vide om jeg når til bunds... 1,5 time hver dag... er vist ønsketænkning, i går blev det kun til 30 min, da huset også trængte til en kærlig hånd. :-)

      Slet
  4. Tillykke med moderskabet :-)

    SvarSlet
  5. Jo Charlotte, det husker jeg også selvom det er 25 år siden. Forelskelsen forsvinder ikke. Selvom min søn er flyttet hjemmefra og lige nu slår sine folder i australien synes jeg stadig han er helt fantastisk. Kærligheden er uendelig.

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.