mandag den 22. januar 2018

Den stolte underviser - Lisbeths første opskrift


Som underviser bliver jeg altid ekstra stolt, når jeg kan se folk får noget ud af undervisningen - og det må man sige at Lisbeth har...

Der er nu ingen tvivl om at Lisbeth i forvejen var en super strikker, før hun kom på sokkekursus hos mig, og senere i sokkeklubben jeg har haft hos Rasmilla i København. 


Lisbeth er en ægte nørd, så hun har haft fokus flere steder for at skabe den perfekte sok til hendes fodtype. Det er der kommet den fodformet sok ud af og opskriften kan købes på Ravelry lige her.


Lige som Lisbeth har jeg en lidt bred fod med høj vrist, derfor må jeg naturligvis også strikke denne opskrift som en del af mit strikkeløfte for 2018. Nu skal der lige bestilles garn hos Filcolana Arwetta Classic, men først skal jeg beslutte mig for hvilken farve de skal strikkes i?

HVAD SIGER DU 1, 2 ELLER 3? 


2 kommentarer:

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.