onsdag den 28. november 2012

Julerier


Ok de der har fulgt med i et par år nu, ved at jeg er vild med jul... Meget vild med jul. 

Og hvert år siden mine elever startede (nu 5 år siden), har jeg skrevet julekalender til dem og om dem... Og nu hvor de går i 5. kl. tænkte jeg at det var de nok for store til. Men ak... I de sidste par dage, har de stukket til mig og spurgt til hvad der mon sker med børnene og nisserne... Så jeg kan lige så godt gå i gang, de er slet ikke blevet for store til julekalender... Så nu skal der lige brygges 24 afsnit... Hvis DR en dag løber tør for julkalender materiale, ja så skal de da bare komme til mig ;-)

Og mon ikke det skal handle lidt om at drengene og pigerne er begyndt at lege rigtig meget sammen igen...

2 kommentarer:

  1. Ih hvor må du altså være den sejeste lærer!

    SvarSlet
  2. Det er jeg nu ikke, men en anelse skør, har lidt for mange gode ideer, og ikke så meget tid.

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.