onsdag den 23. juni 2010

Onsdag aften - en dejlig strikke dag




Mmmmm perfekt dag. Da jeg stod op troede jeg at det ville være et trist vejr hele dagen, da jeg vågnede til et tungt lag skyer.







Min dag har været perfekt, jeg har nået en del praktiske husholdnings ting, Michael har arbejde hjemme, så vi har spist en hyggelig frokost sammen. Jeg har strikket mere i dag, end jeg har de sidste 14 dage. Og det føles skønt.
I løbet af eftermiddagen havde jeg faktisk strikket basen til taljetørklædet færdigt, og kunne lukke det af.
Måtte lige prøve det på





Der er ikke længe til talje-tørklædet er færdigt, jeg har strikket strikket strikket, og klippet i dag... klip klip klip...
GYS...
Strikke masker op, og en lille picot kant... Ta'daaaaa' Fed Onsdag




1 kommentar:

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.