fredag den 27. maj 2016

Hvordan jeg bruger instagram til at brande min kreative virksomhed

Instagram har stor magt når det kommer til 
hvad der er hot og hvad der er not!

Som strikdesigner kan det være svært at finde sit folk; 
Hvem er det der er vild med de designs jeg laver?
Og endnu vigtigere, hvem er ikke? 

Efter flere års erfaring med brugen af Instagram, og med en masse forsøg/fejl, har jeg snævret min profil ind til blot at vise min kernekompetence - nemlig farver - på den måde rammer jeg mine folk, de farveglade. 

Jeg forsøgt at vise min farveglæde på mange måder i løbet af 2016. Over de sidste 2 måneder, er jeg kommet til en "post-plan" der giver mening i forhold til mit brand lige nu. Du kan klikke ind på profilen og se præcis hvordan.

Scroller du ned kan du i korte træk se hvordan jeg har gjort. Jeg har udvalgt de billeder du ser, du ser dem i kronologisk rækkefølge fra nyest til ældst.

Et billede slået op af Charlotte Kaae (@bykaae) den

Et billede slået op af Charlotte Kaae (@bykaae) den

Et billede slået op af Charlotte Kaae (@bykaae) den



Et billede slået op af Charlotte Kaae (@bykaae) den








Kan du se hvad jeg har gjort?

1) Jeg poster 1-3 gange dagligt.
2) Jeg har valgt at vise dig det jeg er bedst til, nemlig farver.
3) Jeg arbejder konstant i regnbuens farver, og når hele vejen rundt, på 2-3 uger.
4) Sidst men ikke mindst. Alle billeder skal være gode, jeg er ikke fotograf, men når du ser tilbage, ser du en tydelig udvikling.

Hvad er din største udfordring på Instagram?

Bliver du inspireret af at følge min profil?