tirsdag den 10. januar 2012

Fiberfest i Ry - UDSOLGT

Ok  er ved at falde af stolen.... Mine 2 workshops i Ry er udsolgt. Det er slet ikke til at fatte... Det er stort, og jeg er vildt glad, det er der ingen tvivl om, men rystet det er jeg også. Og så uendelig glad og stolt, hvor er det bare fedt at folk gider mig, og alle mine tosset farvekombinationer....

TAK - for at I er der ude, og kan lide det jeg laver.

Til jer der ikke fik plads, så glæd jer til Grib Garnet

Eller find mellem 8 og 12 venner og book mig til et homeparty, hvis du vil vide mere om det så skriv til mig på knitting@bykaae.dk

6 kommentarer:

  1. Jamen søde Charlotte, dine workshops i Ry har da været udsolgt længe!

    SvarSlet
  2. Tillykke!
    Hvor er du sej ;-)
    Hvis jeg ikke selv skulle have undervist, havde jeg da også meldt mig :-)

    SvarSlet
  3. Tro nu på det Charlotte! Du er gået fra ukendt til feteret ;-)

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig så meget, det bliver super fedt.
    Tine vi må drikke kaffe, og sludre lidt ;-)

    SvarSlet
  5. Jeg er en af de heldige, der har fået plads - og jeg glæder mig meget - hvilket forpligter dig :o)
    På glædeligt gensyn i Ry.

    SvarSlet
  6. Hvor er det FEDT. Stort tillykke, du fortjener successen.

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.