mandag den 25. juni 2012

Graduering af Persisk Nordisk Re-mix for BC-Garn


Garnet er brugt altså næsten, mangler lige 60 pinde, så er trøjen strikket. I mellemtiden er jeg gået i gang med at graduere opskriften i 3 str. lave arbejdstegning, og tegne diagrammerne ind.


Fandt min første arbejdstegning frem, og fik et chok af den anden verden, troede i lang tid at jeg havde strikket fejl. Men efter en times tid, hvor jeg var temmelig arrig, gik det op for mig, at jeg jo regnede om og tegnede om, så denne tegning de tal, ikke længere er gyldige. Det havde været rigtig smart, om jeg havde slette dette billede, taget et billede af de nye noter, og gemt det... For her i byggerodet er tegningen med regnestykket ikke til at finde. Der er kun en vej frem, og det er med centimetermål og regnemaskine.

2 kommentarer:

  1. Stakkels dig, sikken et surt dobbelt-arbejde.

    SvarSlet
  2. Oh - godt at du holdt hovedet koldt og ikke bare eksploderede det hele :-)

    Jeg kender det SÅ godt - ikke lige at få skrevet det hele ned, for man kan jo "sagtens" huske, hvad den endelige beslutning og udregning var...

    Glæder mig til at se det færdige resultat.

    KH
    tina

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.