onsdag den 13. juni 2012

Så er det i morgen Grib garnet starter


Så er det i dag Sanne, Sidsel og jeg triller mod Silkeborg.  Jeg har pakket til alle workshops, og til 4 overnatninger... Slæbt det med mig i s-tog/togbus, så armene er lange... Det er nu jeg ville ønske at jeg var i besidelse af Grib Garnets fine låne tuktuk... ;-)
I går ringede den søde Edith fra Hønsestrik i Aars/AAlborg, og fortalte at hun ville tage nogle af mine modeller med fra Krydret strik... :-) så kom til medborgerhuset, og se hendes udstilling, og køb en bog :-)

Vi ses i Silkeborg.

5 kommentarer:

  1. Det lyder så hyggelig, god fornøjelse :0)

    SvarSlet
  2. Håber du får nogle skønne dage i Silkeborg, ville ønske det var mig, men kan desværre ikke få tid til at komme forbi. SKulle Edith afholde endnu et strikkearrangement ala Strik under bøgen, så kunne det jo være at du kiggede forbi igen.

    SvarSlet
  3. Rigtig rigtig god tur. Og koer nu forsigtigt i den smarte trehjulede bil hihi.

    SvarSlet
  4. Tak vi er kommet godt frem, og til jer der hjemme i KBH jeg skal hilse tilbage. Gitte, jeg kommer en del til Jylland i efteråret.

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.