torsdag den 5. juli 2012

Støj for Filcolana - det bliver nu meget godt!


I dag får jeg strikket lidt på Støj, jeg har endda skrevet til Nanna, at den nok kan være klar til foto om 14 dage. Måske lidt optimistisk, men der skal altså strikkes igennem, hvis jeg skal nå det sidste inden messen. I år har jeg en del modeller hos Filcolana, det er jo dejligt at Nanna kan lide mine ting, uden hende tror jeg ikke jeg havde haft så stor susces som jeg har nu. Jeg ville nok nå der hen, men ikke i den fart. 
Før middag fik jeg taget tyren ved hornene og fik trævlet det fejlstrikket ærme op, slog op til usynligt rib opslalg strikket ribben, så den er klar til at strikke på, når jeg får sluttet ærme nr. 2... Ja det er ikke hver dag jeg strikker en bluse med "3ærmer". Men så kan jeg jo lære det ;-) TJEK strikkefasthed!!!

3 kommentarer:

  1. Den bliver sandelig flot! Fede farver. Jeg er imponeret over variationen i dine designs.

    SvarSlet
  2. Nej! Hvor ser den altså lækker ud! Jeg glæder mig til at strikke den :-)

    SvarSlet
  3. Det stykke du har strikket ind til nu, er virkelig flot. Jeg venter spændt på fortsættelsen ..
    og 14 dage er ikke meget til mønsterstrik - men mon ikke du får strikket igennem ;o)
    hilsen Mona

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.