onsdag den 8. august 2012

Cardigan med et twist for Filcolana


Jeg har haft rigtig travlt med at strikke i går, 2 ærmer skulle af pindene, og det kom de. Nu ligger de og hviler, mens jeg strikker ryggen. Den sidste del skal strikkes sammen som  raglan.


Min arbejdstegning, så du kan se de 3 dele jeg arbejder med. Ryggen og ærmerne strikkes som sagt sammen, og efterfølgende syr jeg det lange forstykke på. det var meningen jeg ville tage ryggen med og strikke i toget i dag, men sådan bliver det ikke, jeg skal lige regne lidt inden, og det går altså ikke så godt her kl. 5:30, så jeg har taget en poncho med, som der skal til fotografering senere på ugen, og har jeg slået op på den? NEJ, heldigvis, er det en opskrift jeg har strikket rigtig mange gange, så det kommer til at drøne der ud af, og ryggen må vente til i aften... Ja i aften, jeg er først hjemme fra job kl. 18 ca. Så er er lønmodtagerjobbet i gang igen, og strikkejobbet får færre timer :-( 

4 kommentarer:

  1. Dette ser utrolig flott ut! Håper du vil vise oss litt av hvordan du strikker og syr sammen delene.
    Dumt at du får mindre strikketid, men det er jo kjekt med penger i kassen også :-)

    SvarSlet
  2. Ro på Søde. Der kommer altid en messe til. Hvis den ikke når med denne gang, så når den med næste gang.

    SvarSlet
  3. Af en eller anden grund troede jeg du havde opgivet lønarbejdet, jeg mener, så produktiv du er, hvordan får du tid til andet end at strikke? Men glæd dig over al den strikketid du får alligevel. Jeg har aldrig fået strikket så meget som i det forløbne år, hvor jeg havde lidt over 1 times transport hver vej til og fra arbejde.

    SvarSlet
  4. Smiler ja jeg kan heldigvis nå meget strik på min transporttid. Jeg er gået ned på 80% hvilket giver mig en ugentlig undervisnings fri dag - FREDAG JUBIIII, men ak det gælder kun undervisning, så møder, kursus og alternativedage, der skal jeg møde ind.

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.