onsdag den 19. september 2012

Hindbær Charbet design for Mohair by Canard


Jeg glæder mig til at skulle aflevere den til Steen. Sidst jeg afleverede (ponchoen) var jeg ikke tilfreds. Monteringen gik HELT galt. Men den her, den er perfekt.


Nu ved jeg godt at man i Danmark, helst ikke må være for tilfreds med noget man selv har lavet - Men det er jeg altså, jeg synes den er blevet skide fed, snoningerne og hulmønsteret, er bare så perfekt sammen... Og så er den hurtig og let at strikke, uden den er kedelig, noget jeg ved mange af jer sætter pris på.

Nu vil jeg skrive på opskriften, så den kan blive sendt til redigering, og ud til jer i en fart :-) Humøret er i top igen.

12 kommentarer:

  1. Den ser superlækker ud, lige sådan én jeg har brug for.
    Selvfølgelig må du være glad, når du har kreeret noget smukt

    SvarSlet
  2. Den er superflot - glæder mig til opskriften :-)

    SvarSlet
  3. Kære Charlotte
    Jeg bøjer mig for dig......du er bare for vild, du laver det ene design efter det andet, hvor får du det fra?
    Jeg syntes du er vild dygtig.

    SvarSlet
  4. Den er superfin. Du er bare så kreativ!

    SvarSlet
  5. Den er superfin. Du er bare så kreativ!

    SvarSlet
  6. JAg förstår att humöret är på topp, den ser verkligen underbar ut!

    SvarSlet
  7. Fuck janteloven og pral for vildt, den er jo skøn:-)

    SvarSlet
  8. Bare perfekt - glæder mig til opskriften :)

    SvarSlet
  9. Hold da op, hvor ser den lækker ud. Jeg glæder mig til mønsteret

    SvarSlet
  10. Helt enig :) den må på pindene når det bliver muligt. Fed farve også :)

    SvarSlet
  11. Den er da bare så FED!!!! Den skal jeg helt sikkert strikke ;-)

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.