fredag den 16. november 2012

Trøjen uden navn


Inspirationen er som I ved plejeboligerne i Ørestaden, her har jeg fundet et billede på nettet som de  i sin tid var tænkt... Her er det tydeligt at se vinduerne der popper ud og har en ekstra farve på kanten...


Og det var jo det der pop ud noget jeg var vild med... Så mine cirkler er faktisk huller der popper ud, en trøje med huller. Måske skal den hedde POP?

Designet er i PHW peruvian highland wool fra Filcolana - mit absolutte yndlings garn, når det gælder farver, og flerfarve strik, her er der dog kun to - omend to skønne farver :-)

5 kommentarer:

  1. Fedt at du finder inspiration i den arkitektur der er omkring os :) Det er dejligt som bygningskonstruktør stud. at høre :D

    SvarSlet
  2. Jeg elsker arkitektur, det er en stor inspirationskilde

    SvarSlet
  3. Jeg er VILD med de bygninger! Jeg bliver altid så glad, når jeg cykler forbi dem, både pga farverne og faconerne, der bare er skæve og glade.
    Jeg har et helt klart billede inde i hovedet af nogle små "munde", der synger på din kjole, det bliver sjovt at se, hvordan den kommer til at se ud i virkeligheden :)

    SvarSlet
  4. Jeg synes også at både ideen og udførelsen er ret spændende og det kunne være sjovt at finde et godt navn. Hulblusen er for kedeligt og POP-blusen - hmmm...

    Hvad hedder arkitekten?

    Eller leg med inspiration? Inspiration kan komme fra en muse - "musens bluse"?

    Jeg lægger lige hovedet i blød...

    SvarSlet
  5. Hvad med OTIUM?

    Man må jo håbe at de nyder deres otium, der i plejeboligerne, og hukommelsen kan jo også blive lidt 'hullet' i den alder ;-)

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.