torsdag den 8. november 2012

Workshop i Ålborg lørdag


På lørdag har jeg igen en workshop i Krydretstrik, denne gang i Ålborg gennem FOKUS hos Edith i Hønsestrik . Så i morgen skal jeg en tur i Elgiganten og købe en printer - den gamle OKI er brændt sammen og nægter at printe mere... det skulle nok have været i begyndelsen af ugen, jeg fik styr på det, men som I jo ved blev det en træls og hektisk uge med vandskade mandag, onsdag havde jeg Aktions læring kursus på job, og i dag, ja der er jeg bare helt flad.... 
Jeg glæder mig til at se Edith igen, og se hendes butik i Ålborg, jeg har jo kun oplevet hendes skønne landsted i Års, hvor hun også har butik... 

Jeg ved ikke om der er flere pladser, men tjek det ud, enten gennem fokus eller Edith. Jeg glæder mig til vi ses :-)

3 kommentarer:

  1. Du kan godt glæde dig til og se butikken, den er simpelthen den fantastisk butik, jeg kommer der ofte - har desværre ikke mulighed for at deltage på lørdag.

    SvarSlet
  2. Du kommer sørme da rundt i det Jyske i øjeblikket:O) Rigtig god fornøjelse, Charlotte
    hilsen Inge

    SvarSlet
  3. Ja Jylland er min... Lige nu er jeg inde i en god undervisnings rutine, hvor jeg i snit er ude hver ca 14. Dag. Men det stopper nu her i November. 2013 er pt næsten tom... Der er selvfølgelig grib garnet.

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.