lørdag den 1. december 2012

Låge nr. 1 fra Lisa Renner


Jubiii 1. december er her endelig, og endelig kan jeg begynde at dele de über skønne gaver med alle mine læsere.
For at vinde dages skønne gave fra Lisa Renner Lisa, har pakket en skøn pakke, med hendes skønne bog Close, samt garn i en valgfri farve til denne skønne kjole.

For at deltage skal du blot skrive en kommentar til dagens post, og i morgen trækker jeg lod. (husk at følge med og se om du vinder) 





Michelle
Kjolen Michelle er strikket som en hyldest til Michelle Obama.
Jeg var meget berørt af valget af Barack Obama til Præsident i 2008. Jeg fulgte parret Obama tæt
i den følgende tid. Da tiden kom til deres første møde med kongressen, blev den nye førstedame
kritiseret for at bære ”a sleeveless dress”. En kjole uden ærmer var ikke tradition i denne
sammenhæng.
Hvis det var en tradition, kan man undre sig over at ingen har haft omtanke til at briefe den nye
præsidentfrue om dette. Men af sted til kongressen i den smarte kjole drog hun.
Det var almindeligt kendt at Michelle passede sine trænings timer og derfor ikke havde noget, der
behøvede at blive gemt af vejen. Hun kunne med frejdigt sind vinke præsidentielt til folket fra en
”sleeveless dress” Og måske var dem der stod forrest for at kritisere det katastrofale kjolevalg,
blot misundelige sjæle, der ikke selv kunne hoppe i sådan en kjole og vinke til folket med
alverdens tv-stationer på sidelinjen.
En hyldest skal lyde til Michelle Obama, til hendes gerning, hendes familie og hendes træning.
Vi kvinder må unde hinanden at vise vore ynder frem og glædes med hinanden. God december til
jer alle. Nyd det nu bare i fulde drag. Så må vi løbe en ekstra tur til januar.
Lisa Renner, Kolding 1.dec. 2012


117 kommentarer:

  1. Fin gave bag den første l¨ge i pakkekalenderen, det tegner da særdeles godt. God 1. december:)

    SvarSlet
  2. Glædelig 1. december - jeg glæder mig til at følge med i din kalender :-)

    SvarSlet
  3. Føler mig som et lille barn som er vågnet tidligt for at liste ned for at se om nissen har været med en pakke i løbet af natten og sørme så , det havde han og den vil jeg gener vinde.

    SvarSlet
  4. Sød historie, der rør. Hr. og Fru Obama er gjort af noget ganske særligt stof! Og fotoet er jo taget der hvor mennesket også skal være gjort af noget særligt. Ude ved Vesterhavet, når du ikke kan komme mere vestpå, men er nødt til at dreje nordpå, for ikke at få våde fødder!

    SvarSlet
  5. Den vil jeg da frygteligt gerne vinde :-)

    johannebjerre @ hotmail.com

    SvarSlet
  6. Den vil jeg gerne vinde hilsen din faster

    SvarSlet
  7. Det er sørme det sandt december! Kalendergaven er super flot.
    Hilsen Merete

    SvarSlet
  8. Ak ja - bare man havde figur til den ,men jeg kender da heldigvis et par stykker som har.

    SvarSlet
  9. Sikken en flot gave, god lørdag (;o)

    SvarSlet
  10. Michelle er et fantastisk forbillede- ligesom Hillary Clinton. Så gerne, at de var mere i front:)
    Har aldrig strikket hulmønster eller snoninger- og har ikke turdet gå i gang med det.
    Denne kjole ser lidt rå ud - jo hvis jeg vandt den, skulle den være mit december projekt. " Stille mor strikker! " agtigt:) Den skulle være mit meditative frikvarter - og det kan der nok være brug for i december.

    Kh Pernille

    SvarSlet
  11. Super fin 1. December gave, jeg deltager gerne, har sjovt nok ikke kunnet se dit indlæg før i dag, men godt kunne se billedet af det på min blogroll?, må være drillenissen :))

    SvarSlet
  12. Det var da en fantastisk gave, selvfølgelig vil jeg gerne vinde den.

    Mette

    Ps. Glædelig 1. dec.

    SvarSlet
  13. Jeg skal selvfølgelig også følge pakkekalenderen i år.

    SvarSlet
  14. Med håbet om at vinde sender jeg mange julehilsner :-)
    Anita

    SvarSlet
  15. Den vil jeg rigtig gerne vinde :-)

    SvarSlet
  16. Det sørme, det sandt, december. Den dejligste måned...
    Hvor vil jeg da gerne vinde den kalendergave!
    Kram, Karoline

    SvarSlet
  17. Sikke en fed gave at starte med. Jeg vil glæde mig til hverdag at kigge ind til dig.
    letigen@gmail.com

    SvarSlet
  18. Det kan jeg godt forstå du glædede dig til!
    Det er virkelig en flot gave!
    Glædelig 1. dec. til dig.
    Knus Elsebeth

    elsebethsolskin @ gmail . com

    SvarSlet
  19. Smuk kjole. Spændende med julekalender. Jeg er da med :-)

    SvarSlet
  20. Tak for dit flotte initiativ med julekalender, tak til alle dem der er sponsor.
    Flot kjole.
    God december
    Vibekefj@yahoo.dk

    SvarSlet
  21. Fed opstart af julekalenderen :)

    SvarSlet
  22. Hurra for de, der ikke gør, "som man plejer":-)

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne deltage i denne gave. Du har en dejlig blog.

    SvarSlet
  24. Pakkekalendergaver hvor er december en herlig måned.
    Jeg har faktisk lige lånt Lisas strikkebog.
    Vh LindaT

    SvarSlet
  25. Fabelagtig kalender allerede. Smuk kjole. Karma og god december til jer alle!
    Kærlig hilsen
    Zenia

    SvarSlet
  26. Ej, den kunne jeg godt tænke mig at vinde.

    Jannevestergaard(@)gmail.com

    SvarSlet
  27. Flot flot gave.
    karin@adslhome.dk

    SvarSlet
  28. Go ide med strikkekalender. Plejer aldrig at vinde noget som helst. Ka være jeg er heldig...

    SvarSlet
  29. Go ide med strikkekalender. Plejer aldrig at vinde noget som helst. Ka være jeg er heldig...

    SvarSlet
  30. Hold da op - der lægges ud med et super flot sag her 1. dec. Glæder mig til at følge med i resten.
    Cenilo (at) hotmail.com

    SvarSlet
  31. Sørme en flot gave! Glæder mig til at følge din pakkekalender!
    Karen.

    SvarSlet
  32. Uh,den kunne jeg tænke mig at strikke til min datter-hun vil elske den.Lige hendes farver.Fylder 20 i denne måned.kunne få den som en forsinket gave på hendes første runde dag

    SvarSlet
  33. Uh,den kunne jeg tænke mig at strikke til min datter-hun vil elske den.Lige hendes farver.Fylder 20 i denne måned.kunne få den som en forsinket gave på hendes første runde dag

    SvarSlet
  34. Altså, nu blev jeg våd i nakken. Den en af mine tøser kigger over skulderen på mig, og ved billedet at den flotte kjole, kom mundvandet frem.
    Glædelig advent

    ena@famkiim.dk

    SvarSlet
  35. Den här vill jag gärna vinna!

    SvarSlet
  36. Glædelig 1. december :D
    Ser frem til at følge med i din pakkekalender - kan ske, den bringer julehumøret frem :D

    SvarSlet
  37. Så er starten gået - glædelig 1.december - endda med sne.jeg krydser fingre

    SvarSlet
  38. Dejlig at høre historien bag en af modellerne, og jeg må straks nuppe et lod..

    SvarSlet
  39. Glædelig 1. december til alle på bloggen og til dig Charlotte:O)
    hilsen Inge G.

    SvarSlet
  40. Jeg vil gerne strikke denne kjole - og synes historien bag er skøn

    SvarSlet
  41. super fin gave, og jeg vil naturligvis gerne være med.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  42. Jeg er en stor fan af Lisa - og Michelle Obama, så den lodtrækning vil jeg meget gerne være med i!
    Kh Jane

    SvarSlet
  43. Glædelig 1. december - jeg glæder mig til at følge med i din kalender :-

    SvarSlet
  44. Hold.Nu.Op! Meget lækker låge - jeg er på :-)

    SvarSlet
  45. 1. December, også en julekalnder som er for kreative sjæle, den må man deltage i.

    SvarSlet
  46. Hvor er du bare sej Charlotte, hilsen Ditte Frederiksen fra strik

    SvarSlet
  47. Jeg kunne lige se min datter i den lækre kjole, så jeg håber at være heldig.

    SvarSlet
  48. hej - dejlig gave og dejlig blog. MVH Ulla Dencker
    zulla_ulla@yahoo.dk

    SvarSlet
  49. December hilsen, skøn kjole og skøn bog
    Jane fra Landskrona

    SvarSlet
  50. skøn kalendergave.
    - deltager gerne og glæder mig til at følge med i kalenderen. :-)

    SvarSlet
  51. fin gave, jeg vil følge din kalender

    SvarSlet
  52. Åh... at vinde denne gave....
    Jeg følger med hver dag på din blog. Du er bare super dygtig, og spille gerne med i julepakkespillet.
    Mette Kirstine

    SvarSlet
  53. Dejlig pakkekalender, glædelig december

    SvarSlet
  54. God historie og smuk smuk kjole som jeg meget gerne vil vinde

    SvarSlet
  55. Glædelig 1. december.

    Lige en kjole for min mor... at strikke til mig.

    karen.kiim@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Det er en rigtignspændede ide, med en voksenjulekalender, desværre har jeg først opdaget den i år.

    SvarSlet
  57. super flot gave jeg deltager :-)

    SvarSlet
  58. hold da op, hvor meget jeg har glædet mig til dit julekalender, det var bare så sjovt sidste år !
    Jeg lægger derfor mit lod ind...

    hilsen
    Hrønn
    hronnsa75 (at ) gmail.com

    SvarSlet
  59. Dejlig gave som jeg rigtig gerne ville vinde.

    SvarSlet
  60. Glædelig 1. december.

    Flot gave. Den ville se helt vild skøn ud på min teenage datter.

    SvarSlet
  61. Glædelig december:-)
    Jeg vil også gerne være med, det er da en vildt lækker bog:-)
    hilsen karen
    kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  62. Jeg vil da gerne vinde denne flotte pakke
    Annette, Randbøl

    SvarSlet
  63. Jeg vil da gerne vinde denne flotte pakke
    Annette, Randbøl

    SvarSlet
  64. Flot gave, den vil jeg meget gerne vinde. Annette Rossen

    SvarSlet
  65. Fin gave, og hvis jeg vandt den, ville min datter blive glad for at få den når den er færdig strikket, Hun hedder nemlig også Michelle.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  66. Michelle fortjener sin smukke hyldest. Hun er et godt forbillede.
    Det vil være en dejlig gave at vinde kjolen.
    Mvh Tine

    SvarSlet
  67. Velkommen til december og til din sjove pakkekalender. Det bliver sjovt at følge og måske vinde ;-)

    SvarSlet
  68. Årh hvor nice :) Jeg har lige opdaget at jeg kan gå i kjoler... så jeg ville vildt gerne vinde :) God 1. december til dig :)

    SvarSlet
  69. Sikke en flot gave den første dag

    SvarSlet
  70. Superflot kjole
    God 1. december
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  71. Den kjole har jeg været forelsket i meget længe...håber, at jeg nu skal have den på pindene:-) Glædelig december Mvh Helle
    hellesa2009@hotmail.com

    SvarSlet
  72. Glædelig 1.dec😀
    Den ser lækker ud kjolen, den kunne jeg da godt tænke mig at vinde.

    SvarSlet
  73. Sikke da en lækker kalendergave. Glædelig 1. december.

    SvarSlet
  74. 1. december og 24 striklåger i sigte - det kan kun blive en herlig jul

    Kh
    Julie

    SvarSlet
  75. Fin gave, jeg vil også være med, :-D

    SvarSlet
  76. jeg vil elske at strikke denne kjole og bagefter gå med den som en hyldest til Michelle Obama.

    SvarSlet
  77. Oj vilken fin vinst. Klart att jag vill vinna!

    SvarSlet
  78. Åh, den bog har jeg haft på ønskelisten alt for længe ;-) Så den må gerne komme hjem til mig :-)

    SvarSlet
  79. Den bog vil jeg også meget gerne vinde. Men der er for mange, der læser din blog, så chancerne er jo alt for små..... KH og glædelig december.

    SvarSlet
  80. Dejlig kjole, den vil jeg rigtig gerne vinde.
    hilsen
    Margrethe
    garfields@forum.dk

    SvarSlet
  81. Må arbejde lidt på kjolefaconen, hvis jeg skulle være så heldig at vinde, men den er da skøn :)

    Glædelig 1. December.

    Mange hilsner Ditte

    SvarSlet
  82. Glædelig 1. december :-) Det er vel nok hyggeligt med julekalender for voksne her på din blog.
    Lækker Obama-kjole! med gode tanker bag.
    post@loneholst.dk

    SvarSlet
  83. Smuk tanke, at designe en hyldest-kjole til Michelle. Og hvor er den flot.

    SvarSlet
  84. Dejligt med sådan en julekalender.
    Glædelig 1. December

    SvarSlet
  85. Uh... En lækker gave og kjole. Hvem der bare ville være så heldig.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  86. Jeg vil også gerne være med i lodtrækningen.

    SvarSlet
  87. Fantastisk gave, som jeg absolut håber på at vinde. SusRavn@gmail.com

    SvarSlet
  88. Jeg vil gerne vinde dagens gevinst :-)

    SvarSlet
  89. jeg prøver lykken - elsker strikkede kjoler :)

    SvarSlet
  90. jeg vinker med mine kødfulde overarme - især om sommeren i sleveless kjole. De er skøre, de amerikanere, toctoc....


    og jeg vil da gerne vinde dagens gave men vil nok strikke den til min myndeslanke teenager... ;o)

    SvarSlet
  91. Hvor er det en flot kjole, er sikker på at min datter vil blive rigtig glad for den

    SvarSlet
  92. Jeg følger dig hver dag og undres over, hvor du får al den energi fra. Dyb beundring.
    Venlig hilsen fra
    Dorte L

    SvarSlet
  93. Hvor vil det være skøn med en garngave/kjole fra Kolding.:-)

    SvarSlet
  94. En flot kjole med en dejlig historie :-)
    strikkeglade hilsner
    Angelika

    SvarSlet
  95. Jubii at jeg opdagede denne kalender
    Rigtig god december til alle :-)

    SvarSlet
  96. Jubii at jeg opdagede denne kalender
    Rigtig god december til alle :-)

    SvarSlet
  97. Det är en fin vinst som jag gärna skulle vilja ha.

    SvarSlet
  98. Ej hvor en fin gave! Håber jeg er den heldige.

    SvarSlet
  99. Så blev det endelig december. Så pakkekalenderen kan gå i gang. Skøn idé, Charlotte! Sjovt at læse nogle af de mange indlæg. Michelle Obama fik også sin egen kjole. Efter lange overvejelser om farvevalg, strikkede jeg en kjole og sendte den til hende. I kan se Michelles egne farver på www.lisa-renner.dk
    God kalenderdyst til alle. Lisa Renner.

    SvarSlet
  100. Glædelig 1. December. Flot flot gave ;-)

    SvarSlet
  101. Dejlig gave at starte december men :)

    SvarSlet
  102. Det bliver en rigtigt spændende december, når den begynder med Lisa Renner :-) Jeg vil gerne være med i lodtrækningen.

    SvarSlet
  103. Den er så smuk den kjole - den ville jeg elske at strikke - har en niece der ville kunne bære den :-)

    SvarSlet
  104. Glædelig 1. december. Det er vel nok en lækker gave:-) Jeg vil gerne være med i lodtrækningen.

    SvarSlet
  105. Jeg vil rigtig gerne vinde dagens gave :)

    SvarSlet
  106. Hvis jeg vinder denne gave vil jeg strikke kjolen til min datter.
    Hilsen Lissi knk@pc.dk

    SvarSlet
  107. Lækker gave

    Hilsen Karina/Superbedste

    SvarSlet
  108. Super fine ting, det gad jeg godt vinde. Kh Helle ( hellekristensen@pc.dk

    SvarSlet
  109. Rigtig lækker gave, den gad jeg godt vinde, kan lige nå at være med her lidt i midnat.
    Hilsen Anne

    anne@langeandersen.dk

    SvarSlet
  110. jeg er med, jeg er med, jeg er med - også selvom den lige har rundet midnat.
    Det er den skønneste kjole Lisa Renner der har lavet.
    hilsen Mona

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.