lørdag den 8. december 2012

Låge nr. 8 er fra Ellen Holm

Vinderene fra 7. december er nr. 9 monaelisabeth sagde ...


Jeg deltager gerne i dagens låge.
hilsen Mona
7. dec. 2012 07.23  

og nr. 19 AnonymAnonym sagde ...
Jeg er da helt sikkert med i dagens låge.
Hilsen
Anja RV

7. dec. 2012 08.41

og nr. 34 Karen S, Lykkefanten sagde ...
Det tæppe står faktisk på ønskestrikkelisten, så her hopper jeg på med et lod :)
7. dec. 2012 10.57

I kender rutinen send mig en mail på knitting@bykaae.dk mærk mailen låge 7.

Dagens låge er sponseret af Strikkedesigneren Ellen Holm. Ellen designer for flere magasiner og firmaer, vi er blandt andet kollegaer hos Mohair by Canard og BC- Garn. Ud over det er Ellen en af de første strikdesignere, der delte hendes erfaringer med mig, hvilket har været til stor hjælp. Ellen's meget fine gave, er et kit, hvor du får en valgfri Ellen Holm opskrift og oven i hatten får du garn til. Skriv en kommentar og deltag i lodtrækningen. Vinderen vises i morgendagens låge.


168 kommentarer:

  1. Det ville være perfekt at vinde, mangler et nyt skønt projekt, når nu julegaverne er færdige :D

    SvarSlet
  2. Wauw, super lækker gave! Inklusiv fornøjelsen ved at vælge :)
    Vibe

    SvarSlet
  3. uha for en dejlig gave - den vil jeg rigtig gerne vinde

    mvh
    Susanne, Tilst

    SvarSlet
  4. Nøj det ville jeg gerne vælge :0)

    SvarSlet
  5. Ellen Holms design er bare enkelt og flot. Flot gave..jeg håber lykken er med mig
    Mvh merete

    SvarSlet
  6. Rigtig flot gave. Håber jeg bliver den heldige.

    SvarSlet
  7. Sikke da en fantastisk gave, jeg er ret vild med mange af hendes ting.
    Mette

    SvarSlet
  8. jeg elsker Ellens smukke ting - så måske jeg er den heldige!
    kh Dorthe

    SvarSlet
  9. Fantastisk! Jeg ville nok vælge en model Karla, for den har jeg altid synes var så flot.
    Nu må vi se :)
    Knus Elsebeth Solskin

    SvarSlet
  10. Kunne man være heldig igen.jeg prøver for det ville være en skøn gave og en god strikkeoplevelse :-)

    SvarSlet
  11. Super flot gave at vinde..jeg er helt vild med Ellen Holms design, så den ville jeg da gerne vinde.;-))

    SvarSlet
  12. Det er bestemt en gave jeg rigtig gerne vil vinde, håber jeg er heldig.

    SvarSlet
  13. Ellen laver nogle flotte ting, så jeg vil helt klart gerne være med :-)

    SvarSlet
  14. Uuuu det lyder lækkert :)

    SvarSlet
  15. Jeg skynder mig at melde mig.

    SvarSlet
  16. Hvilken chance-jeg må være med.

    SvarSlet
  17. Ellen laver de smukkeste ting. Ville elske at vælge et projekt fra hende. God dag.

    SvarSlet
  18. Jeg er med i dagens låge, for jeg kunne godt tænke mig en Else Holm kjole som det næste projekt:-)

    SvarSlet
  19. nej, hvor fedt jeg elsker Ellens opskrifter, de er så fine :-)

    SvarSlet
  20. Wau Wau stikke en flot gave - Ellen laver fantastisk flotte ting.

    SvarSlet
  21. Wau Wau stikke en flot gave - Ellen laver fantastisk flotte ting.

    SvarSlet
  22. En flot gave at vinde.
    mvh Siv
    ronnb55 (at) hotmail.com

    SvarSlet
  23. Ser spændende ud - håber, håber :-)

    SvarSlet
  24. Jeg er en stor beundrer af Ellen Holms arbejde - så dagens gave vil jeg gerne vinde :-)
    God weekend!

    SvarSlet
  25. Håber det er mig der bliver den heldige.

    SvarSlet
  26. Sikke en fin og generøs gave. Jeg vil gerne vinde :-)

    Hilsen anna

    SvarSlet
  27. Hun er så dygtig hende Ellen, jeg håber på lidt nisse held

    SvarSlet
  28. Dejlig gave - den vil jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  29. Endnu en dejlig gave - jamen bare mine fingre ikke gror fast i de der kryds , når jeg hele tiden skal krydse fingre :)

    Marianne

    SvarSlet
  30. Iha, hvilket herlig præmie.
    Jeg prøver gerne lykken. :-)

    SvarSlet
  31. har ikke gang i noget for tiden så det ville være skønt at vinde:)

    SvarSlet
  32. Ellen er dygtig, så her vil jeg gerne være med.

    Mvh Maja Bertz
    Jaffelaf@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Åh det kunne være dejligt at vinde.

    SvarSlet
  34. Denne vil jeg gerne vinde - jeg er da med

    SvarSlet
  35. Øj en lælkker gevinst - den vil jeg gerne have fingrene i :)

    SvarSlet
  36. Den præmie vil jeg meget gerne vinde :)) EH er en fantastisk designer. Jeg krydser en ekstra finger :))

    SvarSlet
  37. utroligt lækker gave - jeg håber jeg er heldig

    SvarSlet
  38. utroligt lækker gave - jeg håber jeg er heldig

    SvarSlet
  39. Det ville vel nok være en dejlig gave her på matriklen

    SvarSlet
  40. Dejlig gave jeg gerne vil vinde

    SvarSlet
  41. Sikke en fin gave :)
    God weekend til dig.
    KH Louise

    SvarSlet
  42. Det er en dejlig gave, som gerne må havne hjemme hos mig.
    Mange hilsner
    Dorte L.

    SvarSlet
  43. Ville være perfekt at vinde.. Nyt projekt til juledagene :)

    SvarSlet
  44. Spændende gave. Jeg krydser - igen - fingre

    SvarSlet
  45. Den randiga klänningen var ju ursnygg! Bläddrar vidare på bloggen för att titta på mycket fint:-)

    SvarSlet
  46. Hvor ville det bare være lækkert at vinde dagens låge. Jeg er helt klart med.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  47. jeg prøver igen og håber at jeg vinder!!
    hilsen
    Margrethe
    garfields@forum.dk

    SvarSlet
  48. Jeg vil gerne være med!
    Ellen Holm laver rigtig mange fine ting

    Kh
    Julie Topholm

    SvarSlet
  49. Jeg håber at have heldet med mig!

    SvarSlet
  50. Jeg vil også meget gerne deltage. Ellen Holm laver nogle flotte design, har længe haft Karla på ønskesedlen

    SvarSlet
  51. sikke en dejlige kalender gave

    SvarSlet
  52. Ho ho ho, jeg tager vinderloddet denne gang - eller måske ikke, og så prøver jeg da bare igen og igen.
    Ellen laver sådan nogle fine kjoler.

    SvarSlet
  53. uh, jeg er vild med hendes designs, så denne låge vil jeg gerne vinde.....!!!!!! sigilinde2000 @ yahoo.com

    SvarSlet
  54. Åh sikken skøn gave , der er jo så mange fine modeller :-)

    SvarSlet
  55. superskønne modeller hun har kreeret.

    Ville gerne vinde her :-)

    SvarSlet
  56. Super skøn gave den vil jeg rigtig gerne vinde :o)

    SvarSlet
  57. Endnu en dejlig kalendergave. Ellen laver mange fine ting, som jeg ville elske at strikke.

    SvarSlet
  58. Dejlig præmie. Hun har så mange flotte modeller

    SvarSlet
  59. Jeg elsker strik
    Det gør mig så fiks
    Og vil så gerne strikke en Ellen
    Den skjuler hver en dellen
    Og bliver det ikke mig
    Så kan du glæde dig
    For garn er ren hygge
    Og som sådan jeg min fremtid bygger

    SvarSlet
  60. ...drømmer allerede om modellen Rosa i farven Ecru:-) En skøn sommersag! Mvh Helle
    hellesa2009@hotmail.com

    SvarSlet
  61. Hun laver altid sådan nogle flotte ting, så jeg vil da meget gerne vinde dagens kalendergave.

    SvarSlet
  62. Lækker pakke

    Hilsen Tina

    SvarSlet
  63. Nøj for en skøn gave, jeg melder mig straks med et lod.
    Jette

    SvarSlet
  64. uuuu ja, der vil jeg gerne være med, synes hendes ting er så flotte.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  65. Flot gave, denne måtte gerne ende hos mig :-)
    Mvh.
    Iben

    SvarSlet
  66. Jeg vil gerne smide et lod i puljen :)

    Vh
    Camilla
    camilla_hovej@hotmail.com

    SvarSlet
  67. Altså dog, jeg håber ikke at det er for sent? Jeg sidder nemlig bare i min seng og strikker! Men jeg vil vældig gerne vinde et kit fra Ellen Holm!!!

    SvarSlet
  68. åhhh,, tag mig .. tag mig!!!! ;-)

    SvarSlet
  69. Det lyder som en rigtig lækker kalendergave, som jeg bestemt gerne vil have fingre i, hvis det er muligt.

    SvarSlet
  70. her må jeg helt sikkert være med .... Ellen Holm har nogle meget fine ting som jeg godt kunne ha problemer med at vælge ;-)

    hilsen Lis

    SvarSlet
  71. Super gave bag dagens låge, og jeg håber at lykkens pam-julefis trækker mig ud.

    Hilsen
    Anja RV

    SvarSlet
  72. Sikke en fin præmie den vil jeg da gerne vinde :-)

    God weekend fra

    Annegrethe, Blovstrød

    SvarSlet
  73. Lyder godt nok lækkert, så jeg er da helt klart med :-)

    SvarSlet
  74. nøjj det vil jeg SÅ gerne vinde. Jeg elsker Ellen Holms fine feminine opskrifter. Hilsen Nina

    SvarSlet
  75. Jeg elsker Ellen Holm og krydser fingre!
    kh Christina

    SvarSlet
  76. Håber jeg kan være heldig, EH s design er skønne. Hilsen Helle

    SvarSlet
  77. Igen idag må jeg prøve lykken. Ellens modeller er bare så fine

    SvarSlet
  78. Jeg kaster mig også ind i mængden af håbefulde.......
    mvh. Ulla

    SvarSlet
  79. Denne kalendergave vil jeg meget gerne vinde. Har længe ønsket mig en Ellen Holm model.
    Mange jule hilsner
    Gitte.

    SvarSlet
  80. Whauu!
    Ellen er bare sååå dygtig!
    Jeg vil enormt gerne vinde et af hendes kits.

    SvarSlet
  81. Åh, jeg vil gerne vinde!!

    SvarSlet
  82. endnu en opskrift fra Ellen Holm ville være dejlig at vinde

    SvarSlet
  83. endnu en opskrift fra Ellen Holm ville være dejlig at vinde

    SvarSlet
  84. Hej Charlotte, nu er det 8. gang jeg prøver at 'komme igennem'. Jeg kan åbenbart ikke finde ud af det. Nu prøver jeg igen i dag.
    Knus fra Ann-Grete/Junius

    SvarSlet
  85. Sikke lækker gave, jeg mangler et stærreprojekt så jeg håber;O)

    SvarSlet
  86. Der er da helt sikkert en model jeg kunne bruge :-)

    Vicky

    SvarSlet
  87. Sikke dog en fantastisk gave, den vil jeg elske at vinde. Jeg krydser alt hvad krydses kan :)

    SvarSlet
  88. Deltager, da min bedstemor ville blive meget glad for præmien :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  89. Er tosset med Ellens design, så det vil jeg meget gerne vinde.

    SvarSlet
  90. Jeg må være med. Vandt sidste år en af Ellens design og de er flotte :-)

    SvarSlet
  91. Hvor vil det være super at vinde en opskrift med garn fra Ellen.
    Hilsen Vibeke i det solskins fyldte nordjylland.

    SvarSlet
  92. Hvor vil det være dejligt at vinde, elsker hendes designs.

    Ena K

    SvarSlet
  93. Et Ellen Holm kit. Det ville være dejligt at have som julestrik.

    SvarSlet
  94. Det ville jeg gerne vinde

    karen.kiim@hotmail.com

    SvarSlet
  95. Det er altid dejligt at følge Ellens blog- spændende opskrifter

    SvarSlet
  96. Jeg vil rigtig gerne vinde et af Ellens projekter. Er vild med hendes strik. <3

    SvarSlet
  97. det vil være sjovt at prøve en af Ellens opskrifter, håber jeg er heldig, og tak for en god blog :-)

    SvarSlet
  98. Sikken en flot præmie - den ville jeg gerne vinde (;o)

    SvarSlet
  99. den vil jeg gerne vinde hun er jo en skøn designer :-)

    SvarSlet
  100. Aj for pokker - gid jeg vinder :-)

    SvarSlet
  101. Drømmer søde Karla-tanker, nøj hvor nogle fine præmier du har scoret!

    SvarSlet
  102. Jeg befinder mig midt i en strikkedille, så jeg deltager gerne :)

    SvarSlet
  103. Ej - den vil jeg gerne vinde.
    Hilsen Liselotte

    SvarSlet
  104. Jeg gad virkelig godt vinde dagens pakke
    Jule hilsen fra Berit

    SvarSlet
  105. Jeg synes godt om Ellens designs og har Karla på ønskelisten til fremtidige projekter så ... ;-)
    Knus fra Christa Andersen, Fredericia

    SvarSlet
  106. Uhnn, den er god - den låge 8

    den vil jeg super gerne vinde :o)

    Mh,
    Bettina, Frederikssund

    SvarSlet
  107. Skøn gave
    Den gad jeg godt vinde:)
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  108. Den gave vil jeg gerne vinde til min mor:O)perfekt julegave
    hilsen Line

    SvarSlet
  109. Endnu en spændende kalendergave fra din pakkekalender. Den vil jeg blive super glad for at vinde :-)

    SvarSlet
  110. Sikke en lækker gave. Den vil jeg gerne vinde.

    SvarSlet
  111. I dag er jeg nødt til at være med - jeg har fået øjnene op for Ellen Holms flotte ting, og håber at jeg skal være lykkens julepamfilimus.

    SvarSlet
  112. Nej hvor skønt, jeg elsker simpelthen Ellen Holms design, så jeg vil rigtig gerne være med.

    SvarSlet
  113. uha... kunne jeg godt tænke mig.
    mvh Rikke

    SvarSlet
  114. Det vil være dejligt at vinde. Mvh Tine

    SvarSlet
  115. Ja tak, ville være så dejlig - "elsker" hendes design

    SvarSlet
  116. Jeg vil rigtig gerne deltage.
    Mvh Gitte Juhl

    SvarSlet
  117. Ellen Holm laver nogle meget flotte ting og jeg vil ønske, at jeg kunne vinde denne meget flotte gave. Krydser fingre hi hi.
    Hilsen Karina Randers.

    SvarSlet
  118. mums hvor lækkert! jeg deltager og krydser fingre :-)

    SvarSlet
  119. orv det ville være skønt at vælge mellems Ellens modeller - OG få garn til det!

    SvarSlet
  120. Lækker gave.. den ville være dejlig og vinde:)
    vh lenetved@hotmail.com

    SvarSlet
  121. Jeg smider også lige et lod i puljen :-)

    SvarSlet
  122. Jeg vil gerne være med til at prøve at vinde den lækre gave.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  123. Har lige været på Voergaard til julemarked, det mest stemningsfyldte jeg kender, med fyrene fra Gisselfeldt. Og så ville det bare gøre dagen endnu mere perfekt me det nyt strikketøj :-)
    Birgitte

    SvarSlet
  124. Jeg har længe gerne villet strikke en model Karla, så det kunne være skønt, at vinde dagens låge :)

    SvarSlet
  125. Hvor vil det være en dejlig julegave at få.
    Og jeg ved lige hvilken model det skal være "Eline", hvor har jeg kigge på den mange gange.

    Hilsen
    Vibeke - Solbjerg

    SvarSlet
  126. Jeg vælger gerne en lækker model...
    kh
    Annette Lyngby

    SvarSlet
  127. Jeg ved lige hvilken opskrift det skal være.....

    SvarSlet
  128. Normalt har jeg ikke noget med strik at gøre, men at vinde denne gevinst kunne få min mor, til at slappe lidt af, og ikke hele tiden vil vise mig hendes strik.

    Mange hilsner, til alle de damer
    Niels H. K.

    SvarSlet
  129. Uhhh - meget lækker præmie :)

    KH Ulla D

    SvarSlet
  130. Det kunne være skønt at vinde denne lækre gave

    SvarSlet
  131. i'm in

    Kirsti_mt@hotmail.dk
    kig forbi min accessories.dk giveaway med 8 præmier og del gerne din egen giveaway på facebook siden
    danske giveaways her

    SvarSlet
  132. Jeg er vild med Ellen Holm, så jeg er med i dag.

    Hilsen
    Charlotte

    SvarSlet
  133. jeg er med i dag, krydser fingre!

    SvarSlet
  134. Fantastisk præmie, hvor ville jeg gerne vinde - jeg har allerede strikket 2 Karla'er og 1 Edith. Jeg er klar.

    SusRavn@gmail.com

    SvarSlet
  135. Er med på et lod, har stadig til gode at strikke en af Ellen´s modeller.

    SvarSlet
  136. Ja, deltager vel nok gerne i konkurrencen. mvh Lone H

    SvarSlet
  137. Jeg er også med :-), uha det er spændende .....

    SvarSlet
  138. Prøver lykken og håber jeg vinder :-)

    SvarSlet
  139. Prøver lykken. Det kunne da være dejligt. :-)

    Hilsen Katrine

    SvarSlet
  140. Det vil jeg rigtig gerne vinde. :-)

    Hilsen Katrine

    SvarSlet
  141. Men det er jo lige noget for mig, kunne være dejligt med et nyt strikkeprojekt til juleferien.Flot gave..........

    SvarSlet
  142. Kom sne, kom jul, kom gaver ! Jeg lægger også lige et lod i kurven.
    Dorthe

    SvarSlet
  143. Det gad jeg virkelig godt modtage som en tidlig julegave..

    SvarSlet
  144. Fantastisk dejlig kalendergave, det er bare at håbe på at vinde.
    Glædelig jul Birgitte

    SvarSlet
  145. Kan jeg mon lige nå at være med. Ville gerne vinde denne gave. Kh Ag

    SvarSlet
  146. Det er dq den gave jeg må vinde... denne gang er jeg heldig, her lige før lukketid...

    SvarSlet
  147. Så er der igen grund til at krydse fingre :)

    SvarSlet
  148. Det ville være en dejlig julegave. Den vil jeg gerne vinde

    SvarSlet
  149. Ved godt det er den 9. men prøver alligevel--- mange hilsner Karin Grøn alias http://tantegreen.blogspot.com

    SvarSlet
  150. Jeg kaster mig også ind i kampen, og krydser fingre for at det kunne blive mig, som blev den heldige vinder.

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.