tirsdag den 22. januar 2013

Ito yarns

Er du også en af dem, der er faldet for de skønne Ito garner? Jeg er!!!

For små 14 dage siden var vi nogle håndstrik designere der mødtes hos Annette Danielsen, Charlotte Tøndering, var der også, og hun havde det skønne Ito garn med http://www.toenderingstrik.dk/ito-garn.html
Jeg nød at få lov at få fingerne i det, og strikke denne skønne prøve i sensai og washi, et mohair silke, og uld papir garn. De to tråde strikket sammen, giver et fantastisk blødt, let og lækkert resultat. Og salt og peber effekten er jeg lidt vild med.

Da jeg kom hjem skrev jeg til Ito yarns http://www.ito-yarn.com/ i Tyskland, og spurgte om de ville sende noget garn til mit bogprojekt, og det ville de :-) farverne er helt svage, blue light og rainy day.

4 kommentarer:

  1. Du kaster dig bare ud i projekter :D Jeg går som katten om den varme grød og tænker, tænker og tænker endnu mere. Jeg har to ngl. Ito garn liggende. Den skønneste rød, men tør jeg, næhh nej, så jeg venter og tænker endnu mere, men ja du har ret. Det er så lækkert at rører og se på.
    Glæder mig til at se hvad du får lavet til din bog af Ito garnet.

    kh. Lis

    SvarSlet
  2. Spændende hvad du finder på :)

    SvarSlet
  3. Spændende - har ligesom andre også noget på lager som endnu kun er nået til garnskabet :)
    Glæder mig til at se hvad du får ud af det :)

    SvarSlet
  4. Smiler Lis, strik... hvilket af garnerne er det?

    Jeg kan sige at det bliver en top

    Marianne, hvilket af garnerne er det du har?

    Ved at Tøndering har mange fine opskrifter i webbutikken

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.