onsdag den 27. marts 2013

Endnu en dag ved computeren

Og jeg er slet ikke træt af det... Med lidt kyndig hjælp fra den søde Michael, får jeg langsomt men sikkert sat min opskrift til mit første kit op, og samtidig lavet en skabelon at arbejde i for fremtiden.

Næste projekt bliver at få tegnet en ny baggrund til bloggen, og ændre lidt på layoutet. Baggrunden skal håndtegnes, og samtidig, bliver tegningen også en del af layoutet til Dimserier... Altså præcis som det er nu, hvor bloggen og krydret strik har matchede layout.

2 kommentarer:

  1. Det er så fntastisk at lære noget nyt, og med det her kommer det til at være ligesom de professionelle. Jeg arbejder selv med alle adobe programmerne hver dag og det er bare smart alt det man kan og hvordan programmerne kan arbejde sammen. God fornøjelse med arbejdet. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig Heidi, det er en fornøjelse at gå fra windows til Mac når det gælder det kreative.
      Jeg må nu sige, at Michael, han kan bare få det til at se bedere ud en mig, men klart nok, det er jo hans arbejde...
      Elsker at tingene kan komme til at se lige så godt ud på foto og opskrift, som de gør i virkeligheden.

      Slet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.