onsdag den 24. april 2013

Vuf vuf sparkedragt

Jeg er løbet tør for garn, og kan ikke strikke mere, før end Rachel Søgaard kommer her til formiddag. Jeg er nemlig så heldig at hun også får garnprøverne fra Filcolana, da hun jo også er Filcolana designer. Og godt hun ikke skulle bruge sin 811.

Aftalen med Nanna er blevet til en sparkedragt str 3 mdr til 2 år. Og det var også de de fleste af jer mente var mest anvendeligt. Jeg selv tænker at sparkedragten virkelig symbolisere BABY, og når man bliver stor (2-3) så vil man ikke være baby længere. ;-)




8 kommentarer:

  1. Hvor er den dragt altså bare super skøn!!! Kender en lille dreng, der godt kunne bruge den nu... når opskriften bliver udgivet, er det nok for sent... Øv!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den kommer til at gå helt op til 2 år, så mon ikke der er tid nok, jeg skal have den afsted til Filcolana fredag... Så der er håb forude :-)

      Slet
  2. Så fin den blir! Jag hoppas att jag inte får barnbarn än på ett några år, så jag ska nog hinna sticka en :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Smiler ja de børnebørn de må jo hverken komme for tidligt eller for sent - men helst lige til tiden

      Slet
  3. Den bliver så fin. Glæder mig til at vise den frem til august ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg også... Og må hellere skynde mig med opskriften, så Majer kan nå at strikke den ;-)

      Slet
    2. Det lyder godt :-) Dejligt med sådan en arbejdsiver :-) God weekend!

      Slet
    3. JA Nanna er herlig. Hun forstår virkelig det kreative frirum, er der hvor de bedste ideer opstår, og så er hun med på selv helt tosset ting. Tamarind var en af dem... Og det er jo gået meget godt, snart min mest populære opskrift på Ravelry, og det er ikke mere end 24 timer siden den er lagt på... COOL. Den var ikke blevet strikket, hvis ikke jeg havde haft helt frie hænder. Og det samme med VufVuf, for det var jo i ekstra fin merino Nanna havde ønsket babydesign... ;-)

      Slet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.