torsdag den 30. maj 2013

En fantastisk dag

Der er sommer i luften, alle går med et smil på læberne. Det har været en perfekt dag til at slentre rundt i byen. Først skulle jeg ind til Wenche, hvor vi fik talt om løst og fast, om det der med at være selvstændig, at være i et fag, hvor arbejdstiden er lang og arbejdslønnen lav... Men glæden uendelig stor.

Efter besøget hos Wenche, gik turen ud til Rasmilla, hvor skønt at være i strikke cafe igen. Har du endnu ikke været forbi til torsdagsstrik, så må du endelig gøre det, for det er bare noget af det hyggeligste. 

Fik en ny bog med hjem, "Lekre masker og lenke sting" af Sidsel J. Høivik. Glæder mig til at bladre i den i morgen.

4 kommentarer:

  1. Du kan glæde dig til at bladre:-) Jeg fik bogen med posten for to dage siden...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er super skøn, jeg er helt klart nødt til at lave en anmeldelse af den, for den er da fantastisk.

      Slet
  2. Det lyder hyggeligt med torsdagsstrik. Den bog må jeg vist kigge lidt nærmere på - tak for hint :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja super hyggeligt. Du skal få fat i den, den er værd at eje :-) Der er flere ting i jeg synes er din stil.

      Slet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.